Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Άνδρας ...


Η αγάπη μου για τα παιδιά μου δεν κρύβεται.
Από την ημέρα που γεννηθήκανε τους κάνω όλα τα χατήρια.
Παίζουμε μαζί συνέχεια.
Τώρα που η κόρη μου πάει σχολείο μένω με το αντράκι μου.
Περναμε πολλές ώρες μαζί.
Παίζουμε και διασκεδάζουμε συνέχεια.
Σήμερα που ξύπνησε και πήγα και του αλλάξω την πάνα είπε κάτι που με τρέλανε.
Είναι η πρώτη φορά που λέει κάτι τόσο πετυχημένο και τρελάθηκα από την χαρά μου.
Τον ρώτησα: Τι είσαι εσύ άνδρα μου;
Και μου είπε: Άνδρας.
Όταν το άκουσα τον τρέλανα στα φιλιά και τον έβαλα να μου το πει πολλές φορές.

12 σχόλια:

  1. ειναι υπεροχο το τι λενε τα μωρουλια μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να το χαίρεσαι το αντράκι σου, αλλά και την γλυκειά σου κορούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαζομαμά!!! Να τα χαίρεσαι και τα δύο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Εξύμνε
      Τα λατρεύω πολύ τα παιδάκια μου
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. φίλα τον και απο μένα είναι τρέλα αυτη η ηλικία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Κάτια
      Είναι πολύ όμορφος και γλυκούλης ο αντρούλης μου
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  5. Αχ κι εγώ σαν κι εσένα νιώθω... φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τα παιδάκια μας είναι μοναδικά τι να κάνουμε;
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή