Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Μόνο αυτόν ήθελα ...

Καλημέρα σας.
Καλά Κούλουμα να έχετε και Καλή Σαρακοστή.
Σήμερα είμαι πρωινή πρωινή γιατί ήθελα να κάνω μια βόλτα στην θάλασσα


μα ο καιρός δε βοήθησε για κάτι παραπάνω.

Συνεχίζοντας ...

Μικρότερη Καθαρά Δευτέρα μόνο ένας αετό ήθελα να πετάω.
Ο μπαμπάς μου κάθε χρόνο μόνο αυτό τον χαρταετό έπαιρνε.
Δεν πετούσα κανέναν άλλον.

Ήμουνα, είμαι και θα είμαι Ολυμπιακός μέχρι το τέλος.

Πετούσα τον χαρταετό ακούγοντας το παρακάτω τραγούδι:


Αυτά για σήμερα.

Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

6 σχόλια:

  1. Πρωτοτυπος χαρταετος :) Kαλη Σαρακοστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και ο δικός μου μονο αυτός ηταν κανενας αλλος ποτέ και ευτυχως το υιοθετησαν και τα κοριτσακι μου σε φιλω καλη Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είαι πολύ όμορφος χαρταετός Κάτια μου.
      Καλή Σαρακοστή και σε σένα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή