Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Η Συμμετοχή μου στο 3ο Συμπόσιο Ποίησης ...

Γεια σας ...
Μεγάλη Δευτέρα σήμερα και θέλω να ευχηθώ σε όλους σας
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα με υγεία.
Η θάλασσα ούτε και σήμερα  μου έλειψε.


Το ιστολόγιο Η Ζωή είναι ωραία μερικές μέρες πριν
διοργάνωσε το 3ο Συμπόσιο Ποίησης.
Εγώ πήρα μέρος με το εξής ποιήμα:

Το κόκκινο τριαντάφυλλο …

Καθόμουνα σιωπηλή
μπροστά στο ανοιχτό παράθυρο,
κοίταζα απέναντι τον κήπο
ένα κόκκινο τριαντάφυλλο ήταν εκεί.

Η μέρα ήταν τόσο ηλιόλουστη
η άνοιξη μας είχε επισκεφτεί
μα ξαφνικά ένιωσα στα χέρια μου
μικρές στάλες από βροχή.

Το κόκκινο τριαντάφυλλο εξαφανίστηκε
έμεινα με την απογοήτευση στα μάτια
ήθελα να το βλέπω συνέχεια
να νιώθω τη γλυκιά του μυρωδιά.

Καθώς το κοίταζα  στάλες δακρύων
ήρθαν στα μάτια μου
η καρδιά μου είχε γίνει κομμάτια
είχε νιώσει την αναγέννηση αλλά συνέχιζα.

Κοιτάζοντας το κατάλαβα
πως μέσα απ’  αυτό έβλεπα
κάτι που αγαπούσα
κάτι που λάτρευα πολύ.

Αχ αυτό το τριαντάφυλλο
το είδα με ένα ηλιόλουστο ήλιο
έφυγε όταν έβρεξε
και έμεινα με τη σκέψη του.
 
Ευχαριστώ πολύ όσους με ψήφισαν. 
 
Αυτά για σήμερα.
 
Ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.
 
Φιλάκια ...

15 σχόλια:

  1. Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Ευχαριστω για τις ευχες σου.Το ποιημα σου καταπληκτικο συγχαρητηρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι πολυ τρυφερο! σαν εσενα!
    καλημερα! συγχαρητηρια!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή!!
    Καλό Πάσχα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κατερίνα
      Καλό Πάσχα με υγεία και σε σένα
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφο ποιημα Μαρια-Ελενα..
    Τα τριαντάφυλλα μας εμπνεουν τοσο πολυ.
    Καλο μεσημερι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το τριαντάφυλλό σου περιείχε αρκετή δόση μαγείας...
    Τριαντάφυλλο για σκέψη και προβληματισμό....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηλιόλουστη μέρα, τριαντάφυλλο, άνοιξη!!!!!1 Τι καλύτερο για να κλείωσ τη μερα μου!. Φιλια

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το τριαντάφυλλο λοιπόν.. μάλιστα!
    υπέροχο!


    καλή ανάσταση να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Ευχές και από μένα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  8. Ομορφο το ποιημα σου καλη μου!
    Τα τριανταφυλλα κρυβουν οντως μια μυστηριωδη δυναμη τολμω να πω!!!
    Ευχομαι να περασεις υπεροχα τις Αγιες μερες που ερχονται!
    Καλο Πασχα! Καλη Ανασταση...
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Βάλια
      Τα λατρεύω τα τριαντάφυλλα και γράφω συχνά γι' αυτά.
      Χριστός Ανέστη με υγεία
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή