Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Με την συνέχεια του ...

Γεια σας ...
Ταξιδεύοντας στο άγνωστο ψαχνω να βρω μια βάρκα
κοντά στην θάλασσα που και σήμερα επισκέφτηκα.


Συνεχίζοντας ...


Το διήγημα μου
Γιατί ΘΕΕ μου; Γιατί σε ΜΕΝΑ;
σας αρεσε πολύ 
γι' αυτό και σήμερα σας βάζω την συνέχεια.

  Σε ηλικία 17 χρονών θέλησε να γνωρίσει τον πατέρα του. Μέχρι τότε όταν με ρωτούσε του έλεγα πως τον αγαπούσε πολύ αλλά δεν μπορούσε να μείνει μαζί μας  γιατί είχε δουλειές. Ένιωθα πως δε με πίστευε από τα μάτια του που με κοιτούσαν κάπως αλλιώτικα από τις άλλες φορές.
Από τη στιγμή όμως που ήθελε να τον γνωρίσει έπρεπε να κάνω ότι μπορούσα να τον βρω και να συναντηθούνε. Έψαξα αρκετά για να τον βρω γιατί είχε αλλάξει διεύθυνση. Όταν όμως τον βρήκα του εξήγησα πως είχα κρατήσει εκείνο το παιδί. Τον βάφτισα Κωνσταντίνο και τώρα ήθελε να σε γνωρίσει.
Δεν ήθελε να συναντηθούνε. Με φωνές μου εξήγησε πως μου είχε πει να μη τον ενοχλήσω αν κράταγα αυτό το παιδί. Για αυτόν δεν υπάρχει και δεν θέλει καθόλου να τον δει. Με φωνές του εξήγησα πως ότι και να ήταν αυτό ήταν το παιδί του και έπρεπε να τον γνωρίσει.
Με τις φωνές ανοίξαμε μεγάλο καυγά και ο ένας έβριζε τον άλλον αλλά στο τέλος κατάλαβε το λάθος του. Μου είπε να μην περιμένω από αυτόν τίποτα άλλο εκτός από το να τον συναντήσει για μία και μοναδική φορά.
Κλείσαμε ραντεβού την άλλη μέρα σε μια καφετέρια και αφού τον συμβούλεψα να φερθεί καλά στο παιδί μου έφυγα. Γύρισα στο σπίτι και όταν είπα στον Κωνσταντίνο ότι είχα βρει τον πατέρα του χάρηκε πολύ. Επιτέλους μου είπε θα είχα και εγώ έναν πατέρα που θα μπορούσα να του λέω ότι θέλω όπως είχανε και οι φίλοι του. Δε του είπα τίποτα και ήλπιζα να μη στεναχοριόταν μετά τη συνάντηση μαζί του.
Την άλλη μέρα νωρίς ξεκινήσαμε για την καφετέρια. Δεν ήθελα να τον αφήσω μόνο του γιατί είχα φοβηθεί τι θα του έλεγε ο πατέρας του. Στην καφετέρια ο πατέρας του δεν είχε έρθει ακόμα. Καθίσαμε σε ένα τραπεζάκι και αφού παραγγείλαμε τον περιμέναμε. 
Λίγα λεπτά μετά εμφανίστηκε. Μας είδε που καθόμασταν και ήρθε και κάθισε μαζί μας. Παράγγειλε έναν καφέ και χωρίς να χάσει ευκαιρία έχυσε το φαρμάκι του.
·        Η μητέρα σου μου είπε πως σε λένε Κωνσταντίνο και είσαι βιολογικό μου παιδί. Γιατί ήθελες να με γνωρίσεις;
·        Είσαι ο πατέρας μου και παρόλο που ξέρω πως με αγαπάς αλλά έχεις δουλειές ήθελα να σε γνωρίσω. 
Τελειώνοντας το λύκειο δεν ήθελε να συνεχίσει τις σπουδές του . Προτίμησε να πάει φαντάρος και όταν τελείωνε θα έβρισκε μια δουλειά για να με ξεκουράσει και μένα όπως έλεγε.
 Για ακόμα μια φορά οι φιλίες δε του έλειψαν παρόλο που αυτή την φορά θα το ήθελα πολύ. Έβλεπα πόσο τον αγαπούσαν οι φίλοι του και χαιρόμουνα για τον μονάκριβο γιο μου. Τον άντρα που ήξερα πως όλες οι γυναίκες θα κάνανε ουρά για να τις κατακτήσει.
 
Όποιος θέλει να διαβάσει την αρχή του διηγήματος πατήστε εδώ
Την συνέχεια εδώ.

Αυτά για σήμερα ...

Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας.

Φιλάκια ... 

10 σχόλια:

  1. Τι ωραία φωτογραφια, που συνδυαζεις με την διήγηση σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα πως γίνεται να μιλάει κανείς τόσο ψυχρά στο παιδί του; έχω δει ξανά παρόμοιες συμπεριφορές αλλά ποτέ δεν κατάλαβα..

    ντροπή..

    άντε.. περιμένω τη συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ούτε εγώ μπορώ να το καταλάβω.
      Θα κάνω άμεσα ανάρτηση.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. Σ' έχω καλέσει σε γυναικείο μπλογκοπαιχνιδάκι ανοιξιάτικο http://lisaandothers.blogspot.gr/
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tι πατέρας και αυτός!!!!!!!!!!!!!!!Μια ιστορία βγαλμένη από τη ζωή είναι η ιστορία σου Μαρία Έλενα..........
    Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κο!!!!!!!!! Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατέρας τέρας.
      Βγαλμένη από την ζωή Άννα.
      Καλό Σ/Κ και σε σένα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή