Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

17 Νοεμβρίου 1973 ...

Γεια σας ...
Η μέρα ξεκίνησε με την καθιερωμένη μου βόλτα 
στην θάλασσα.


17 Νοεμβρίου σήμερα
και το πρωί ρώτησα την Μαρκέλλα μου 
τι γιορτάζουμε σήμερα.

Η Μαρκέλλα μου απάντησε πως γιορτάζουμε
που κάποιοι φοιτητές μπήκαν στο Πολυτεχνείο
και μέσα από έναν ραδιοφωνικό σταθμό
φωνάζανε:
"Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία"

Και για αυτή την ημέρα τραγουδάγαμε αυτό το τραγούδι:


Ο δρόμος
 
Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου
Μουσική: Μάνος Λοΐζος

Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία
κάποιος την έγραψε στον τοίχο με μπογιά
ήταν μια λέξη μοναχά ελευθερία
κι έπειτα είπαν πως την έγραψαν παιδιά

Κι ύστερα πέρασε ο καιρός κι η ιστορία
πέρασε εύκολα απ' τη μνήμη στην καρδιά
ο τοίχος έγραφε μοναδική ευκαιρία
εντός πωλούνται πάσης φύσεως υλικά

Τις Κυριακές από νωρίς στα καφενεία
ντέρμπι το γήπεδο στοιχήματα καυγάς
ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία
είπανε όμως πως την έγραψαν παιδιά

Ένα αφιέρωμα - βίντεο από εκείνη την ημέρα ακολουθεί:


Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι
πως η νεολαία αυτού του τόπου 
έδειξε τον δρόμο για την ελευθερία.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

6 σχόλια:

  1. θαυμασια η θάλασσα.. παντα.. χαίρομαι που ήξερε την απάντηση...η Μαρκέλλα, η γνώση είναι χρήσιμη για όλους...
    καλό βραδυ, ευχαριστώ που περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξέχαστος Μάνος!
    Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εμεις όλη αυτη την εβδομάδα με την κόρη μου τραγουδάμε αυτο το τραγούδι! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή