Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

ΜΑΝΑ Σ' ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩ ....

Γεια σας ...
Η βόλτα στην θάλασσα σήμερα 
που ο καιρός είναι πιο ήρεμος ήταν ακόμα πιο όμορφη.


Σήμερα έχει τα γενεθλιά της η μανούλα μου
θέλω να της ευχηθώ να τα εκατοστήσει
με μια ακροστιχίδα από το περιοδικό
Προς τη Νίκη της κόρης μου.

ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ 10 "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"

Με αγάπησες πρίν μ' αντικρύσεις.
Αφουγράζεσαι τους πόνους μου πρίν σου μιλήσω.
Νήπιο ήμουν, όταν με δίδαξες να βρίσκω παρηγοριά
στο ουράνιο τόξο της θείας αγάπης.
Άβυσσος είναι η καρδιά σου και στο βάθος της
βρίσκεται πάντα η συγνώμη.
Σκόρπισες στη ζωή μου φως και μου 'δειξες το δρόμο.
Αγαπάς δίχως όρους.
Μου δίνεις χωρίς να μου ζητάς.
Γιάτρεψες τους μικρούς μου τους καημούς
και τους μεγάλους.
Ακοίμητο της προσευχής σου το καντήλι
κι η υπομονή σου βράχος.
Περπατάς μαζι μου στις χαρές
και στις λύπες.
Ωκεανός είναι η αγάπη σου 
για μένα
 
ΜΑΝΑ Σ' ΑΓΑΠΩ

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

14 σχόλια:

  1. Χρόνια της πολλά με υγεία! Να την χαίρεσαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια της πολλά, να τη χαίρεστε!! Να είναι πάντα γερή και δυνατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη χαίρεσαι, Μαρία Έλενα! Να είναι γερή και πολύχρονη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια πολλα κι απο δω καλη μου!
    να τη χερεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο να χαίρεσαι την μαμά σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά για την μανούλα σου!!!! Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται!
    Ελπίζω ο Αγγελάκος σου να είναι καλύτερα...σου είχα αφήσει σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση αλλά δεν βλέπω να εμφανίστηκε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Ο Άγγελος είναι μια χαρά πια.
      Συγνωμη αλλά κάνω πολλά τελευταία και δεν απαντάω στα μηνυματα γρήγορα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  8. Να τη χαίρεσαι! Πολύ τρυφερή η αφιέρωσή σου.
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή