Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Στη σκέψη μου ...

Γεια σας.
Ο καιρός σιγά σιγά ηρεμεί
και εγώ δε χάνω τις βόλτες μου στην θάλασσα.


Στις βόλτες μου στην θάλασσα 
γράφω ασταμάτητα ποιήματα.

Το τελευταίο ποιήμα μου είναι
το ακόλουθο με τίτλο:

Βρίσκεσαι στη σκέψη μου συνέχεια …

Βρίσκεσαι συνέχεια στη σκέψη μου
σε βλέπω κάθε βράδυ στα όνειρα μου
το όμορφο κορμάκι σου νιώθω στην αγκαλιά μου
λες και είσαι ξανά εδώ καρδιά μου.

Μου λες πως όταν γελάω θυμίζω μικρό παιδί
δεν καταλαβαίνω γιατί σου κάνω εντύπωση
γίνομαι παιδί μόνο για την αγάπη σου
για ν΄ ακούω την κάθε γλυκιά σου λέξη.

Η φωνή σου με άγγελο μοιάζει
την ακούω και αισθάνομαι μοναδική
είσαι ένας άγγελος που θέλω
να βρίσκεται κάθε λεπτό στη ζωή μου.

Ακούω την φωνή σου
θέλω να σε σφίξω στην αγκαλιά μου
πόσο μωρό μου το θέλω να ήξερες
δεν ξέρω όμως που θα με βγάλει

Μου λείπεις κάθε λεπτό
κάθε δευτερόλεπτο σε θέλω
όλη μου την ζωή να περάσω μαζί σου
θέλω μέσα στην αγκαλιά σου.

Δεν είναι λόγια ψεύτικα αυτά που ακούς
δε μου αρέσουν τα ψέματα
θέλω όλα αυτά που αναφέρω
και τα θέλω μόνο μαζί σου.

Μετά παίρνω ένα στίχο από το ποιήμα
και φτιάχνω φωτο με στίχους.


 Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια: