Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Μάρτη μου καλέ καλωσόρισες ...

Καλημέρα σας...
Η άνοιξη είναι εδώ και εγώ θέλω να ευχηθώ
Καλό μήνα σε όλους με υγεία.
Εγώ χάρηκα περισσότερο σήμερα
την βόλτα μου στην θάλασσα.


Θα προυπαντήσω την Άνοιξη
με ένα πολύ όμορφο τραγούδι 
που μάθαμε με την Μαρκέλλα και τον Άγγελο
στην χορωδία με τίτλο:
Περιστεράκι.


Δημοτικό τραγούδι-- Κάλαντα Μαρτίου

Περιστεράκι πέταξε, ηύρε πύργο κι έκατσε
και χαμοκελάηδησε, Μάρτη(2) μου, καλέ.

Μάρτη(2) μου, καλέ και, Φλεβάρη, φοβερέ
κι αν χιονίσεις κι αν φλεβίσεις, πάλι Άνοιξη θ' ανθίσεις.

Μάρτη,(2) βροχερέ και Απρίλη δροσερέ,
τα πουλάκια κελαηδούν, τα δενδράκια φύλλ' ανθούν.(2)
Τα πουλάκια αβγά γεννούν κι αρχινούν να τα κλώσουν.

Δεν είναι πολύ όμορφο τραγούδι;

Αυτά για σήμερα.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Μαρία Έλενα!

    πολύ όμορφο τραγουδάκι, παραδοσιακό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μεσημέρι, Μαρία Έλενα!
    Υπέροχο το τραγούδι. Να 'ξερες τι μου θύμισες... Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο...
    Να'σαι πάντα καλά! Καλό μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή