Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Για την ανατολή του ήλιου ...

Γεια σας ...
To Πάσχα πέρασε και θέλω να ευχηθώ
Χριστός Ανέστη σε όλους με υγεία.
Εγώ την βόλτα στην θάλασσα 
δε την ξέχασα και σήμερα.


Στην βόλτα μου στην θάλασσα
έγραψα κάτι με τίτλο:

Για την ανατολή του ήλιου 





    Είχε έρθει πια η άνοιξη και αρκετές φορές αφήναμε τα τζάμια ανοιχτά. Η ζέστη δεν ήταν ακόμα τόσο πολύ αλλά εγώ δε μπορούσα να κάτσω με κλειστά παράθυρα.

   Μια τέτοια μέρα είχε ξημερώσει και σήμερα. Η ζέστη δεν ήταν αφόρητη αλλά κάτι ένιωθα πως με έπνιγε. Εσύ καθόσουν στο γραφείο σου και κάτι έγραφες για την δουλειά σου και εγώ απλά σε κοιτούσα.

    Κάποια στιγμή με κοίταξες με ένα βλέμμα που ένιωσα σα να με έγδυνες. Εγώ έκανα πως δε σε έβλεπα. Σηκώθηκες, ήρθες στον καναπέ και με πήρες αγκαλιά. Με είχες αγκαλιά και δεν μπορούσα να ζητήσω τίποτα άλλο.

Ø Ξέρεις μωρό μου δεν έχω δει ποτέ την ανατολή του ήλιου.

Ø Ποτέ; Πως και έτσι;

Ø Δεν είχε τύχει να θέλω να το δω με κάποιον μαζί.

Ø Και τώρα τι έχει αλλάξει;

Ø Τώρα θέλω να δω την ανατολή του ήλιου στην αγκαλιά σου. Να φιλιόμαστε και να θυμάμαι την πρώτη μου ανατολή σαν ένα πίνακα.

Ø Μωρό μου εγώ ποτέ δεν σου έχω χαλάσει χατήρι. Γιατί να το κάνω σήμερα;

    Βγήκαμε στη βεράντα και είδαμε αγκαλιά τον ήλιο σιγά σιγά να ξεπροβάλει. Ήμουνα στην αγκαλιά του και αυτή η στιγμή μου έφτανε για όλη την υπόλοιπη ζωή μου.

Έχετε ακούσει κάποιους που λένε αυτό να κάνω και ας πεθάνω μετά ευτυχισμένος. Έτσι αισθανόμουνα και εγώ εκείνη τη στιγμή. Σα να μου είχαν χαρίσει τον ουρανό και τ’ άστρα.

Μπορεί να ήταν η τελευταία ανατολή που θα έβλεπα στην αγκαλιά του αλλά εμένα πια δε με ένοιαζε. Είχα κάνει τ’ όνειρο μου πραγματικότητα και αυτό μου έφτανε.


Μπορεί να μοιάζει καταθλιπτικό αλλά έχει την ελπίδα μέσα του
την αγάπη, την αφοσιώση που όλοι πρέπει να έχουμε κάθε μέρα. 


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλα΄κια ...

6 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη κορίτσι μου,. Πάντα ευτυχισμένη να είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Πωλίνα.
      Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με υγεία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και χρόνια πολλά
    Δεν βρήκα καταθλιπτικό το κείμενο σου, το βρήκα πολύ τρυφερό και όμορφο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελενη
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια.
      Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με υγεία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά και πάντα με Αγάπη!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή