Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Αποτελέσματα κλήρωσης ...

Γεια σας ...
Ο καιρός άλλαξε αλλά η άνοιξη σε λίγες μέρες μας αφήνει
για να υποδεχτούμε το μαγικό καλοκαίρι του 2015.

Εγώ δεν χάνω τις καθημερινές βόλτες μου 
στην θάλασσα.


Στις 21 του Μάη γιόρταζε το μισό μου όνομα
και θέλησα να κάνω μια κλήρωση για όσους μου ευχηθήκανε.

Ζήτησα από την Μαρκέλλα να μου πει έναν αριθμό
από το 1 μέχρι το 4
και μου είπε το νούμερο 1.

Η νικήτρια  είναι η Φλώρα 
με το εξής σχόλιο:

Δεν ξέρω αν γιορτάζει το μισό σου όνομα.
Τα δικά μου χρόνια πολλά αντιστοιχούν σ' ολόκληρο το είναι σου.
Να ξέρεις ότι κεράστηκα απ' όλα τα γλυκά σου
και μου έχουν πέσει τα σάλια μου!!!

Συγχαρητήρια Φλώρα
και περιμένω στο marelene13@gmail.com
την διευθυνσή σου
για να σου στείλω ένα δωράκι από μένα.


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...


1 σχόλιο: