Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Σαν σε καλούπι ...

Καλημέρα σας ...
Όμορφες και αυτές οι μέρες του Δεκέμβρη 
και δε χάνω τις βόλτες μου στην θάλασσα.




Η διαθεσή μου ακόμα δεν έχει φτιάξει 
γι' αυτό έγραψα τ' ακόλουθο:

Σαν σε καλούπι …

Μόνη μου πάλι απόψε
σε μια ζωή
που δεν θέλησα
μέχρι σήμερα να ζήσω.

Σε κάτι που με ταλαιπωρεί
που νιώθω σιγά σιγά να έρχεται
και τίποτα δεν μπορώ να κάνω
για να το σταματήσω.

Σε μια απόλαυση
που καιρό τώρα είναι απαγορευμένη
μήπως και κάποιοι αισθανθούν καλύτερα
να με βλέπουν δυστυχισμένη.

Σε καλούπι με έχουν βάλει
νομίζουν ένα πράγμα πως είμαι
χωρίς αισθήματα και αγωνίες
πόσο λάθος κάνουν.

Μακριά τους θα φύγω
να νιώσω ελεύθερη
τη μοναξιά μου να διώξω μακριά
μήπως την ευτυχία αισθανθώ
για πρώτη φορά.


Πως σας φαίνεται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου