Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Χαμογέλασε ψυχή μου ...

Γεια σας ...
Η μέρα ξημέρωσε και ο καιρός είναι ιδανικός 
για βόλτα στην θάλασσα.





Παρασκευή και 13 σήμερα 
και όλοι πιστέυουν πως είναι γρουσούζικη μέρα.

Εγώ τους διαψεύδω με το αγαπημένο μου τραγούδι


Χαμογέλασε ψυχή μου ...

Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Αντώνης Βαρδής & Γιάννης Βαρδής & Κώστας Δόξας

Θέλω να χαμογελάς
σαν παιδί να μου γελάς
κι αν η αγάπη σε ξεγέλασε
Αχ ψυχή μου χαμογέλασε

Η ζωή χωρίς αγάπη ξέρω είναι άβυσσος
το χαμόγελό της όμως είναι ο παράδεισος

Χαμογέλασε ψυχή μου
Χαμογέλασε ψυχή μου

Μια ζωή στο πουθενά
μια ζωή στα σκοτεινά
που να πω τις καληνύχτες μου
δεν περνούν οι κρύες νύχτες μου

Η ζωή χωρίς αγάπη ξέρω είναι άβυσσος
το χαμόγελο της είναι ο παράδεισος

Χαμογέλασε ψυχή μου
Χαμογέλασε ψυχή μου.....


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...


2 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο αγαπητή μου Μαρία Έλεςνα Η Παρασκευή και 13 είναι μια όμορφη μέρα.
    Καλό σου Σ/Κ
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή