Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Μοναδική γυναίκα ...

Γεια σας ...
Ο ήλιος έφερε και σήμερα αγάπη στη ζωή μας
αλλά δε ξέχασα τη βόλτα μου στη θάλασσα.





Κάτι όμορφο έγραψα και σήμερα
με τίτλο :
Μοναδική γυναίκα.


Το τραγούδι της καρδιάς μου

θ'ελω σήμερα ν' ακούσω
από κάποιον που τα λόγια ξέρει
τόσο καλά όσο και εγώ.

Από κάποιον που η κάθε λέξη του
θα είναι βγαλμένη απ΄τη καρδιά του
χωρίς να τον νοιάζει τα πρέπει και τα μή
αυτών που νομίζουν πως είναι άνθρωποι.

ένα τραγούδι που στη καρδιά μου
θα μιλήσει και θα μου πει τόσα πολλά
γι αυτόν που θα με κάνει ν' αισθανθώ
μοναδική γυναίκα της ζωής του.


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια:

  1. αστέρι σεβρίσκω,μπραβο!!!!!!!!!!!! καλάναπερνάς!!!!!!!!!!!!!
    ομορφη παντα η θάλασσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυχερός αυτός που θα σε κάνει να νοιώσεις μοναδική γυναίκα της ζωής του.
    την αγάπη μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή