Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Αυγουστιάτικο φεγγάρι ...

Γεια σας ...
Η πιο όμορφη πανσέληνος αυτή του Αυγούστου είναι γεγονός
και εγώ θα την περάσω πλάι στην θάλασσα.





Σήμερα θέλω ν' ακούσω το αγαπημένο μου τραγούδι.


Αυγουστιάτικο φεγγάρι

 Στίχοι: Στέλιος Ρόκκος
Μουσική: Στέλιος Ρόκκος

Αυγουστιάτικο φεγγάρι όσα σου 'χω πει
μ' έχει φάει πάλι η έννοια που 'φυγε αυτή
Αυγουστιάτικο φεγγάρι που 'σαι σαν φωτιά
πού να πήγε πού γυρίζει πες μου
πού γυρνά, πού γυρνά

Χίλια συγγνώμη θα της ζητήσω
χίλια συγγνώμη θα της πω
χίλιοι λόγοι για να γυρίσει πίσω
κι ένας απ' όλους είμαι εγώ

Αυγουστιάτικο φεγγάρι φταίω εγώ
που για πάντα έχει φύγει και δεν είναι εδώ
αυγουστιάτικο φεγγάρι πάρε με μακριά
κάπου για να την ξεχάσω
για να βρω γιατρειά



Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου