Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Στίχοι βγαλμένοι από την καρδιά μου ...

Γεια σας ...
Μια φθινοπωρινή βροχούλα δε με σταμάτησε
να κάνω και σλημερα τη βόλτα μου στην θάλασσα.


Τα σχολεία έχουν ανοίξει και μέχρι να βρούμε 
πάλι τους ρυθμούς μας θα περάσει λίγος καιρός.

Έτσι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να γράφω στίχους
βγαλμένους από την καρδιά μου.

Γιαένα παραμύθι σκέφτηκα να γράψω σήμερα.


Ένα παραμύθι είναι η ζωή μου μαζί σου

η κάθε μου στιγμή είναι τόσο τέλεια

αισθάνομαι ευτυχισμένη ξανά

και το οφείλω μόνο σε σένα.



Η καρδιά μου πάει να σπάσει

όταν νιώθω το φιλί σου

όταν αγγίζει το κορμί μου

όταν στην αγκαλιά σου βρίσκομαι.



Το ξέρω πως είμαι πολύ τυχερή

που είσαι στην ζωή

την έχεις ομορφύνει τόσο πολύ

που θέλω συνέχεια μαζί σου να είμαι. 


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

2 σχόλια: