Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

Η αλφαβήτα της αγάπης ...

Γεια σας ...
Οι μέρες συνεχίζονται με πολλές βόλτες στην θάλασσα.


Χρόνια πριν είχα βρεί την αλφαβήτα της αγάπης
και σας την παρουσιάζω σήμερα.


romantical-love-painting-photo6.jpg
-Αγάπη μου
-Βάσανό μου
-Γλύκα μου
-Δάκρυ μου
-Ερωτά μου
-Ζωή μου
-Ηδονή μου
-Θησαυρέ μου
-Ιστορία μου
-Κουκλί μου
-Λαχτάρα μου
-Μάναρι μου
-Ναζάκι μου
-Ξενύχτι μου
-Όνειρό μου
-Παιδί μου
-Ρουμπίνι μου
-Σχέση μου
-Τρέλα μου
-Ύπαρξή μου
-Φωτιά μου
-Χάδι μου
-Ψυχή μou
-Ωμέγα μου..


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο! Δεν το είχα ξαναδεί!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ευρηματική Αλφαβήτα Μαρία Έλενα....! και πολύ τρυφερή.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφο το αλφαβηταριο σου ! αποπνεει αγαπη και και σχηματιζει λεξεις αγαπης και μονο ...λεξεις που θαπρεπε να χρησιμοπουουμε ολοι μας καθημερινα ! Να εισαι καλα Μαρια Ελενα !καλο σου ξημερωμα ,φιλακια !

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ παλιά. Την είχα γράψει το 2008
    http://donjuan.pblogs.gr/2008/03/h-alfabhta-toy-erwta.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ επίσης πριν αρκετά χρόνια στο ιστολογιό μου στο ΠΑΘ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή