Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

9 μήνες ...

Γεια σας ...
Ο καιρός πάει να μας τρελάνει και ακόμα έχει ζέστη.
Γι' αυτό και εγώ συνεχίζω τις βόλτες στην θάλασσα.




Συνεχίζοντας με την καινούρια μου στήλη αγαπημένες μου τηλεοπτικές σειρές
  θα σας παρουσιάσω  το " 9 μήνες ".

 
Μια σειρά που την είδα σε επανάληψη την Κυριακή
και μου άρεσε πολύ.


Όμως ας περάσουμε στην ιστορία.


9 MHNEΣ… Τόσο θέλει μια ζωή να έρθει στον κόσμο...

Τόσο θέλουν και οι ηρωίδες της σειράς για να αλλάξουν ή να κερδίσουν τη ζωή τους. Κοινό τους στοιχείο η μητρότητα… στο παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον…

Τρείς γυναίκες – που είναι συγγενείς - και οι οικογένειές τους, δοκιμάζονται όταν μεγάλα μυστικά του παρελθόντος έρχονται στην επιφάνεια και αλλάζουν τα πάντα, μέσα τους και γύρω τους.

Γύρω τους, ένα πάζλ από ήρωες, που κρύβουν τα δικά τους μυστικά και πασχίζουν κι αυτοί να κερδίσουν την ευτυχία με κάθε τρόπο.



Η Δάφνη (Ευγενία Σαμαρά), 28 ετών, θετή κόρη ενός ζευγαριού, δουλεύει στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ψάχνει με αγωνία τα ίχνη της μητέρας της, που εξαφανίστηκε όταν ήταν μωρό. Έτσι θα βρεθεί μπροστά στην αποκάλυψη μυστικών του παρελθόντος με επίκεντρο έναν ανεκπλήρωτο έρωτα. Παράλληλα, μέσα από τη δουλειά της, θα ανακαλύψει ένα κύκλωμα τοκογλυφίας, το οποίο θα την οδηγήσει ξανά στην ίδια της την οικογένεια και σε έναν επικίνδυνο έρωτα –φωτιά, που «στήνεται» με σκοπό να την παραπλανήσει.

Η Μαρίνα (Μαρία Μιχαήλ), 40 ετών, παντρεμένη, έχει μια κόρη, που την έκανε κρυφά με τη βοήθεια δότη σπέρματος. Ζει σε έναν τελματωμένο γάμο όταν εμφανίζεται ο φυσικός πατέρας της κόρης της. Είναι διάσημος stand up comedian, που έχει μόνο εννέα μήνες ζωή, για να βρει μόσχευμα ήπατος. Μόνη σωτηρία η κόρη του, την οποία προσεγγίζει χωρίς να αποκαλύψει ποιος είναι. Γνωρίζει τη Μαρίνα και ο αμοιβαίος έρωτας, που προκύπτει, θα αλλάξει τη ζωή και των δύο.


Η Κρίστη (Αντωνία Χαραλάμπους), 17 ετών, μαθήτρια Λυκείου, μένει έγκυος μέσα από μια νεανική, ρομαντική σχέση. Όταν ο νεαρός σύντροφός της την εγκαταλείπει, δέχεται, κάτω από πίεση, να δώσει το παιδί, όταν γεννηθεί, κάνοντας συμφωνία με ένα παράξενο, επικίνδυνο ζευγάρι. Καθώς όμως, η εγκυμοσύνη προχωρεί, το ένστικτο της μητρότητας ξυπνάει μέσα της και αποφασίζει να κρατήσει το μωρό με κάθε κόστος. Τότε αρχίζει μια περιπέτεια, που ποτέ δεν φανταζόταν. 


Ο Μάνος Ραζής (Αλέξανδρος Σταύρου), 38 χρόνων, είναι ένας γοητευτικός, λαμπερός άντρας. Ορκισμένος εργένης, καλοπερασάκιας και «παρτάκιας», ζει μια ζωή «στο κόκκινο» γεμάτη καταχρήσεις. Πίνει πολύ, ξενυχτάει, αλλάζει τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα. Χαρισματικός πνευματώδης, με προσωπικότητα και κοινωνική άποψη, στράφηκε από χρόνια στην stand up comedy και κάνει ένα σοφιστικέ one man show με μεγάλη επιτυχία, χάρη στο χιούμορ, τον αυτοσαρκασμό του και την ικανότητα του, να γοητεύει το κοινό.  Η γνωριμία του με την κόρη του, η τρυφερότητα, που θα νοιώσει σιγά - σιγά γι’ αυτήν και ο έρωτάς του για τη μητέρα της, θα αλλάξουν τελείως τον χαρακτήρα του και τη στάση του απέναντι στη ζωή.



Ο Πέτρος Κωνσταντίνου (Νίκος Γαλανός), είναι γύρω στα 55 και πατέρας της Δάφνης. Είναι μεγαλοδικηγόρος, με έντονη προσωπικότητα, ειδικευμένος στο αστικό δίκαιο. Γοητευτικός και άνετος, με προοδευτικές ιδέες και κοινωνικά λαμπερός. Ένας άντρας – πρότυπο,  που η Δάφνη θαυμάζει κι αγαπάει πολύ. Κι εκείνος αντίστοιχα τη λατρεύει. Ωστόσο, πίσω από τη βιτρίνα του «ηθικού» δικηγόρου και οικογενειάρχη, κρύβει κι ένα άλλο πρόσωπο, καθώς είναι ένα από τα στελέχη ενός κυκλώματος τοκογλυφίας, που δρά στην Ελλάδα. Αν και μετανιώνει και θέλει να απαλλαγεί, είναι εγκλωβισμένος και τον εκβιάζουν.


Το σενάριο είναι της Άννα Αδριανού, η σκηνοθεσία των Κώστας Κωστόπουλος, Γιάννης Σπυρώνης και παίζουν Έλληνες αλλά και Κύπριοι ηθοποιοί
που είναι οι ακόλουθοι:

Αλέξανδρος Σταύρου, Νίκος Γαλανός, Υρώ Λούπη, Άννα Αδριανού, Ευγενία Σαμαρά, Μαριάννα Καυκαρίδου, Μαρία Μιχαήλ, Κωνσταντίνος Λάγκος, Πάνος Μακρής, Αντωνία Χαραλάμπους, Κύνθια Παυλίδου, Κρίστοφερ Γκρέκο, Δημήτρης Παπαδάκης, Νιόβη Σπυριδάκη, Ιωάννα Σιαφκάλη.


Το 9 μήνες παίζεται στον Alpha κάθημερινά
στις 18:50 στο STAR και είναι πολύ όμορφη σειρά.

To soundtrack της σειράς έγινε στο G Studios, τη μουσική υπογράφει ο Νίκος Τερζής ενώ τους στίχους ο Γιώργος Παυριανός.


















Ποια είμαι εγώ, που πηγαίνω
Ποιο μυστικό, φυλαγμενο
πρέπει να βρω και να σωθώ…
Ποια είμαι εγω,
Πες μου αλήθεια δεν κυνηγώ παραμύθια
και προσπαθώ, να λυτρωθώ…
Όσο θέλει ενα παιδί, μέχρι να γεννηθει
ας μείνουμε μαζί
κ’ ίσως όλα τελικα, ν’ αλλάξουν ξαφνικά,
9 μήνες μετά…
Ποια είμαι εγώ, που πηγαίνω
Ποιο μυστικό, φυλαγμένο
πρέπει να βρω και να σωθώ…
Ποια είμαι εγώ,
Πες μου αλήθεια δεν κυνηγώ παραμύθια
και προσπαθώ, να λυτρωθώ…


Eσείς το βλέπετε;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια:

  1. Θα πρέπει αγαπητή μου Μαρία Έλενα να είναι μια στ΄αλήθεια πολύ ενδιαφέρουσα σειρά. Θα προσπαθήσω να την εντοπίσω στον ALPFA . Δεν έχω το STAR .
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ , ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ, ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΡΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΗΘΠΟΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή