Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Το τανγκό των Χριστουγέννων ...

Γεια σας ...
Οι όμορφες μέρες συνεχίζονται
μαζί και οι βόλτες στην θάλασσα.


Σε λίγες μέρες έχουμε Χριστούγεννα και σκέφτηκα
να σας προτείνω να δείτε μια ταινία αλλά και ένα βιβλίο που εμένα μου αρέσει πολύ.

Αυτή είναι :
"Το Τανγκό των Χριστουγέννων" βασισμένο στο βιβλίο
του Γιάννη Ξανθούλη "Το τανγκό των Χριστουγέννων" 
από τις εκδόσεις Καστανιώτη.

Το Τανγκό Των Χριστουγέννων (2011)

Η υπόθεση έχει ως εξής:
Μια τυχαία συνάντηση στο κέντρο της Αθήνας, θα θυμίσει στον 60άρη πλέον Λάζαρο Λαζάρου τα Χριστούγεννα που πέρασε στο στρατόπεδο Βάτη του Έβρου, στις αρχές της δεκαετίας του ’70. Ενώ όλη η μονάδα ασχολούνταν με τις προετοιμασίες της χριστουγεννιάτικης γιορτής, το μυαλό του υπολοχαγού Στέφανου Καραμανίδη (Γιάννης Στάνκογλου) ταξίδευε αλλού. Ανθρωπος κλειστός κι αγέλαστος, είχε μονάχα μία επιθυμία. Να ζητήσει σε χορό τον ανομολόγητο έρωτά του, τη Ζωή (Βίκυ Παπαδοπούλου), η οποία ήταν σύζυγος του αντισυνταγματάρχη Μανώλη Λόγγου (Γιάννης Μπέζος). Επειδή όμως δεν ήξερε να χορεύει, ο υπολοχαγός επέλεξε να ζητήσει τη βοήθεια του Λαζάρου (Αντίνοος Αλμπάνης), ενός καλλιεργημένου αλλά συνεσταλμένου φαντάρου. Η γνωριμία ανάμεσα στους δύο άνδρες θα είναι σύντομη αλλά έντονη και θα οδηγήσει σε μία σειρά γεγονότων που κορυφώνονται με ένα τανγκό, το τανγκό των Χριστουγέννων…

Γλώσσα: Ελληνικά

Παραγωγή: 2011
Είδος ταινίας: Δράμα
Σκηνοθέτης: Νίκος Κουτελιδάκης
Ηθοποιοί: Γιάννης Μπέζος,Γιάννης Στάνκογλου,Αντίνοος Αλμπάνης,Βίκυ Παπαδοπούλου,Ελένη Κοκκίδου
 
Ένα απόσπασμα από την ταινία ακολουθεί:



Εγώ όμως λατρεύω και το τραγούδι των τίτλών.


Μια στιγμή για πάντα - Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιάννος Αιόλου
Στίχοι: Ελένη Ζιώγα

 Πάντα εσύ, του πόθου μου είσαι το νησί
πάντα η χαμένη μου πατρίδα είσαι εσύ
στην ξενιτιά μου η μονακριβη ελπίδα
πάντα ο φάρος στο χαμό μου
η αμμουδιά στο γυρισμο μου
και στη δίψα το νερό μου είσαι εσύ.

Κι αν ο χρονος μας λυγίσει
κι ο καιρός μας πολεμήσει
τι μπορεί να μας χωρίσει
τόση αγάπη πώς να σβήσει;
Χίλιες θάλασσες θ' ανοίξω
χίλιες μοίρες θα νικησω
κι οταν θα σε συναντήσω
θα 'ναι μια στιγμή για πάντα
αγκαλιά στο Θεό
πάντα, σ' ένα τάνγκο για δυο
μαζί για πάντα.

Πάντα εσύ, η επόμενή μου θα 'σαι η γη
εκεί που δεν υπάρχει τέλος ούτε αρχή
εκεί που η κάθε μου πληγή θα 'ναι κέρδος
κι ολα θα 'χουν γίνει ένα
μες στο φως αναστημένα
και για πάντα ερωτευμένα
όλα εκεί.

Κι αν ο χρονος μας λυγίσει
κι ο καιρός μας πολεμήσει
τι μπορεί να μας χωρίσει
τόση αγάπη πώς να σβήσει;
Χίλιες θάλασσες θ' ανοίξω
χίλιες μοίρες θα νικησω
κι οταν θα σε συναντήσω
θα 'ναι μια στιγμή για πάντα
αγκαλιά στο Θεό
πάντα, σ' ένα τάνγκο για δυο

Κι αν ο χρόνος μας λυγίσει
κι ο καιρός μας πολεμήσει
τι μπορεί να μας χωρίσει
τόση αγάπη πώς να σβήσει;
Χίλια σύμπαντα θα ενώσω
χίλια θαύματα θα δώσω
κι οταν δίπλα μου σε νιώσω
θα 'ναι μια στιγμή για πάντα
αγκαλιά στο Θεό
πάντα, σ' ενα τάνγκο για δυο
μαζι για πάντα.


Όποιος δεν έχει δει την ταινία ή δεν έχει διαβάσει το βιβλίο 
τα συστήνω.


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου