Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

Σωστή πριγκίπισσα...

Γεια σας.
Ο Μάρτιος είναι εδώ και
εγώ συνεχίζω τις βόλτες στην θάλασσα.



Για μια σωστή πριγκίπισσα γράφω:



 Ήρθες στη ζωή μου σαν άνεμος και μου την έκανες ομορφότερη.
13 Σεπτεμβρίου σε γνώρισα. Μερικά αφότου είχες γεννηθεί. Με την πρώτη ματιά ήσουν κούκλα σωστή πριγκίπισσα.
Σε κοίταξα και δε μπορούσα να πιστέψω πως ήσουνα η κορούλα μου. Το μωράκι που 9 μήνες κουβαλούσα στη κοιλίτσα ου και με κλωτσούσε συνέχεια. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μη κοιμόμουν και να νυστάζω συνέχεια.
Τα ματάκια σου ήταν πανέμορφα και με κοιτούσες με τόση αγάπη. Και εγώ δεν ήθελα να σε πάρω απ΄ τα μάτια μου και δεν σε άφηνα απ΄ την αγκαλιά μου.
Σ’ αγάπησα εκείνη την ημέρα περισσότερο απ’ όσο μπορούσα ν’ αγαπήσω άνθρωπο. Ήσουν η κορούλα μου και το μοναδικό πλάσμα στη γη που θα μπορούσα να δώσω και τη ζωή μου για ΣΕΝΑ.

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας.

Φιλάκια ...


4 σχόλια:

  1. Μαρία μου !!!!!
    να την χαίρεσαι την πριγκηπέσσα σου καλή μου φίλη. Σωστός άγγελος. Εύχομαι να είναι γεμάτη φως και όμορφα όνειρα. Κάθε μου ευχή κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Γιάννη
      Δε είναι η κόρη μου στην φωτο.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Να τη χαίρεσαι τη μικρή σου πριγκίπισσα, να'ναι καλά! Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή