Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Ολυμπιακός: 42ο Πρωτάθλημα ...

Καλημέρα σας ...
Η θάλασσα του Πειραιά είναι απ' όλες η πιο γλυκιά
γιατί έχει τον Ολυμπιακό που εχθές κατέκτησε
το 42ο πρωταθλημά του.


Εγώ ναι και φέτος πήγα στο γήπεδο 
και παρακολούθησα το τελευταίο αγώνα
με την Καλλονή 
και είδα με τα μάτια μου
και τα 5 γκολ που βάλαμε.
Το δύσκολο ήταν σήμερα που έπρεπε να ξυπνήσω νωρίς
για να πάω για δουλειά.























Στο ημίχρονο έγινε ο Γύρος του θριάμβου για την ομάδα πόλο γυναικών του Ολυμπιακού που κατέκτησε το τρόπαιο στο Final 4 της Ευρωλίγκας. Αποθεώνονται από τους "ερυθρόλευκους" οπαδούς






Τα γκολ 5 και εγώ φωτογράφιζα το κάθε γκολ στο ταμπλό.






Εκτός από τις φωτος έβγαλα και πολλά βίντεο.



Μεγάλη η ανάρτηση σήμερα αλλά ένας είναι ο Ολυμπιακός.


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...


6 σχόλια:

  1. Α, εδώ, Ολυμπιακός κι Εγώ!
    Φοβερή η ανάτηση σου Μαρία Έλενα!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν είμαι Ολυμπιακός δηλ δεν είμαι οπαδός καμιάς ομάδας αλλά εύχομαι τα καλύτερα στην ομάδα σου.
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή