Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Ένα δίλημμα συνέχεια ...

Γεια σας ...
Μια γλυκιά και άκρως δροσερή μέρα ξημέρωσε
αλλά την βόλτα μου στην θάλασσα δε την άφησα.

Η ιστορία μου με τίτλο:
Δίλημμα που ζητάει λύση 
άρεσε πολύ γι' αυτό και σας δίνω την συνέχεια.


     Με τον Παναγιώτη πάψαμε να βλεπόμαστε τόσο συχνά χωρίς να του εξηγήσω τίποτα.  Ήθελα να σκεφτώ τι θα έκανα. Τον αγαπούσα πολύ και του χρωστάω πολλά αλλά ο Δημήτρης ήταν ο ερωτάς μου, ο άνθρωπος που κάναμε όνειρα και που ήθελα να περάσω μαζί του ολόκληρη τη ζωή μου. Ήξερα πως μπορεί να με πληγώσει ξανά αλλά δε με ένοιαζε πια. Ήθελα να είμαι μαζί του. Ότι και να συνέβαινε παρακάτω στην ζωή μου ήθελα να το ζήσω.
Έτσι μια μέρα τηλεφώνησα στον Παναγιώτη να βρεθούμε για να του εξηγήσω.  Του είπα ότι αισθανόμουνα για εκείνον. Τον ευχαρίστησα που ήταν ένα μέρος της ζωής μου αλλά του εξήγησα τα αισθήματα μου για τον Δημήτρη. Έδειξε πως με κατάλαβε αλλά έφυγε με μάτια βουρκωμένα. Ένιωθα απαίσια που το έκανα αυτό αλλά δε μπορούσα να σκεφτώ την ζωή μου χωρίς τον Δημήτρη.
Τον Παναγιώτη δε τον συνάντησα ποτέ ξανά. Συνέχισα την ζωή μου με τον Δημήτρη και κάθε μέρα έβλεπα πόσο σωστή ήμουνα που τον είχα δεχτεί πίσω. Με αγαπούσε πολύ και μου το έδειχνε καθημερινά. Ένιωθα ευτυχισμένη ξανά και αρκετά χαρούμενη από την ζωή μου.
Με τον Δημήτρη μετά από καιρό αποφασίσαμε να κάνουμε και ένα μωράκι που θα επισφραγίσει την αγάπη μας. Το θέλαμε και οι δύο τόσο πολύ που καθώς ο καιρός περνούσε και δε έμενα έγκυος στεναχωριόμουνα πολύ. Ο Δημήτρης έδειχνε να στεναχωριέται αλλά βαθιά μέσα του χαιρόταν. Αυτό φυσικά το κατάλαβα μετά.
Όμως μετά από 10 μήνες εγώ έμεινα έγκυος. Είχα καθυστέρηση και παρόλο που το ένιωθα ήθελα να πάω στο γιατρό να το επιβεβαιώσει. Του ζήτησα να με συνοδεύσει και βρήκε μια δικαιολογία και δε το έκανε. Δεν έδωσα σημασία γιατί ήμουνα πολύ χαρούμενη. Πήγα μόνη μου και ο γιατρός μου το επιβεβαίωσε ήμουνα έγκυος 4 εβδομάδων.
Εγώ πετούσα απ’ την χαρά και φανερά χαρούμενη τον πήρα τηλέφωνο να του το ανακοινώσω. Είχε δουλεία μου είπε και μου το έκλεισε. Δε στεναχωρήθηκα γιατί ήξερα πόση δουλειά είχε καθημερινά. Άρχισα να ετοιμάζομαι για το βράδυ όπου θα γιορτάζαμε αυτό το όμορφο γεγονός.
Στην δουλειά άργησε και όταν ήρθε με είχε πάρει ο ύπνος. Δε με ξύπνησε απλά έκανε ένα μπάνιο και ξάπλωσε για ύπνο. Μετά από ώρες που ξύπνησα εγώ τον είδα να κοιμάται και δε τον ξύπνησα γιατί ήξερα πόσο κουραζόταν. Πήγα και ξάπλωσα κοντά του και έκανα όνειρα για το μωράκι μας.
Το πρωί έφυγε αθόρυβα για την δουλειά και όταν ξύπνησα δεν ήταν εκεί. Σκέφτηκα να πάω να του κάνω έκπληξη στην δουλειά του αλλά ήξερα πως δε του άρεσαν οι εκπλήξεις. Σκεφτόμενη πως όμορφα θα περνάγαμε από εδώ και πέρα τον περίμενα να γυρίσει απ΄ την δουλειά. Και εκείνη την ημέρα άργησε πολύ αλλά εγώ κάθισα και τον περίμενα.

Λόγω χρόνου δεν μπόρεσα να την τελειώσω
αλλά υπόσχομαι στην επόμενη ανάρτηση να την τελειώσω.

Η αρχή της ιστορίας είναι εδώ.


Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

7 σχόλια:

  1. Α, τώρα διάβασα και τα δυο μέρη.
    Πολύ ωραία ιστορία με πολλές περίεργες αντιδράσεις...
    περιμένω και τη συνέχεια...
    Καλό βράδυ Μαρία Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή η συνέχεια. Περιμένω το τελευταίο κομμάτι.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρήκα χρόνο και διάβασα και τα δυο κομμάτια μαζί , περιμένω τη συνέχεια γιατί η κάθε ιστορία σίγουρα εμπεριέχει δόση αλήθειας!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραια ιστορια!!
    Καλησπέρα ..θέλουμε λίγο από τον χρόνο σου για να μας βοηθησεις με τα βραβεια μας ...
    ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΨΗΦΙΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ http://theacity.blogspot.gr/2015/05/the-city-awards-2015.html ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ.ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ!!!!
    ΥΠΕΡΕυχαριστούμε για τον χρόνο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή