Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Ιστορίες της Νύχτας: Σκοτενό χαμόγελο ...

Καλημέρα σας ...
Μια ξαφνική βροχούλα μας χάλασε χθες την διάθεση
αλλά η βόλτα στην θάλασσα δε μας έλειψε.



Η Αριστέα από το ιστολόγιο η ζωή είναι ωραία...
διοργανώνει τις Ιστορίες της Νύχτας 
και μια από τις δύο συμμετοχές μου ακολουθεί.






Σκοτεινό χαμόγελο …


Ο ουρανός είναι τόσο σκοτεινός απόψε

Μια νύχτα ακόμα πέρασε

Χωρίς τη δική σου παρουσία

Μια νύχτα που σε πήρε μακριά μου



Δεν ήθελα να πιστέψω

Αυτό που άκουσα στο τηλέφωνο

Ο Δημήτρης δεν είναι πια κοντά μας

Μου είπε η μητέρα σου.



Μου φαινόταν αδιανόητο

Εσύ που ήσουν τόσο ζωντανός άνθρωπος

Να μην υπάρχεις πια.



Έπεσα στο κρεβάτι

Και άρχισα να θυμάμαι

Τις όμορφες στιγμές μαζί σου.



Έκλαψα και δεν ήθελα να σταματήσω

Με το κλάμα αισθανόμουν

Πως ήσουν τόσο κοντά μου

Εσύ που με τον τρόπο σου σε όλους έδειχνες

Πόσο με αγαπούσες

Και ήθελες να βρίσκεσαι κοντά μου …


 Τις υπολοιπες ιστοριες μπορειτε να τις διαβασετε εδω:
  http://princess-airis.blogspot.gr/2015/04/blog-post_20.html


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια...

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, γεμάτη συναίσθημα!
    Καλημέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία Έλενα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Φαντάζομαι βιωματικό ε;
    Πολύ συγκινητικό!
    Να'σαι καλά :)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριστέα
      Είναι βγαλμένο από μένα
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  3. απιστευτα συγκινητικο κι αληθινο μεσα συη λιτοτητα του...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή