Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Έλα στη θέση μου...

Γεια σας ...
Ο όμορφος καιρός θα έρθει 
προς το παρόν συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα.


Tτις τελευταίες μέρες παρακολουθώ μια σειρά στην τηλεόραση.
Αυτή είναι το Έλα στη θέση μου στον Alpha.

Αποτέλεσμα εικόνας για ελα στην θεση μου

Δύο αγόρια με κοινή μοίρα. Δύο άντρες από διαφορετικούς κόσμους. Η άγνοια, τους χαρίζει μια ήρεμη ζωή. Μια αποκάλυψη, τους προσγειώνει ανώμαλα σε μια άλλη πραγματικότητα. Τι θα γίνει όταν ο ένας κληθεί να μπει στη θέση του άλλου;
Αποτέλεσμα εικόνας για ελα στη θεση μου 
Το ξέγνοιαστο καλοκαίρι του 1986, σε μια μικρή κλινική στα Μεσόγεια γεννιούνται δύο αγόρια. Το ένα, γόνος πλούσιων Κυπρίων. Το άλλο, παιδί ενός φτωχού πλην τίμιου ζευγαριού Ελλήνων. Η μοίρα, όμως, τους τραβά το χαλί κάτω από τα πόδια και ένα λάθος θα ταράξει την ήρεμη ζωή που ανοίγεται μπροστά τους. Οι ευτυχισμένοι και ανυποψίαστοι γονείς φεύγουν από την κλινική με λάθος παιδί.

Αποτέλεσμα εικόνας για ελα στη θεση μου βανα

Αποτέλεσμα εικόνας για ελα στην θεση μου

Αποτέλεσμα εικόνας για ελα στη θεση μου 
Μετά από πολλά χρόνια, το λάθος αποκαλύπτεται. Οι δύο άντρες καλούνται να αλλάξουν θέση. Απροετοίμαστοι, ανοχύρωτοι μπροστά στη μεγάλη ανατροπή. Το σοκ δημιουργεί ντόμινο εξελίξεων ακόμα και στα πρόσωπα του περιβάλλοντός τους. Δε μένει τίποτα όρθιο. Τα βάσανα ξεκινούν απ’ την αρχή…

Σχετική εικόνα

Αποτέλεσμα εικόνας για ελα στη θεση μου

Αποτέλεσμα εικόνας για ελα στη θεση μου
Η σειρά βασίζεται στην κολομβιανή τηλενουβέλα Nuevo Rico Nuevo Pobre.
Το σενάριο υπογράφει ο Γιώργος Κρητικός και τη σκηνοθεσία ο Γιάννης Βασιλειάδης και ο Σπύρος Ρασιδάκης.
Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους οι: Γιάννης Τσιμιτσέλης, Μαρίνος Κόνσολος, Μαρία Φιλίππου, Παύλος Ευαγγελόπουλος, Αθηνά Οικονομάκου, Ευαγγελία Συριοπούλου, Μιχάλης Μαρίνος, Άντρη Θεοδότου, Μαρία Ανδρούτσου, Πάνος Σταθακόπουλος, Χάρης Γρηγορόπουλος, Ερμόλαος Ματθαίου, Εύα Δαελή, Μάνος Ιωάννου, Νικόλας Απέργης, Κάλη Δάβρη, Ναταλία Κυρήκου, Αλίνα Κωτσοβούλου, Ευγενία Διαγούπη  κ.ά.

Παίζεται κάθε μέρα στις 20.00.


Εσείς το βλέπετε;

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια:

  1. Μαρία Ελενα μου εχω ακουσει για αυτό το σηριαλ αλλα δεν βλεπω πολύ τηλεόραση.. και δεν βλεπω και το συγκεκριμενο σηριαλ..πιο πολύ καθομαι και μπλοκ..άρω..χα.χα..
    Ουτε το βιβλιο που εχεις διαβασει..το ξερω.. αλλα αφου μας το προτείνεις θα το ψαξω..να περνας ομορφα στις βολτες σου.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που πηγε το σχολιο που εγραψα εχθες; μαλλον δεν πατησα την δημοσιευση..Μαρία Ελενα μου χα..χα.
    Την σειρα δεν την παρακολουθω.. και δεν παρακολουθω καθολου τηλεοραση.. με παρασερνει το μπλοκαρισμα..χα..χα.. να περνας ομορφα οτι και να κάνεις..
    Σου εστηλα και τα ευχαριστω μου για το ομορφο δωρακι σου αλλα δεν ξερω αν το πηρες.. γι αυτό το ξαναγραφω εδώ.. ηταν πολύ ομορφο εκ μερους σου... φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή