Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

Ξαναγεννιόμαστε ...

Γεια σας ...
Το ξέρω πως έχω χαθεί τελειώς αλλά
έχω πολλές δουλειές και δε προλαβαίνω πολλά
εκτός από τις βόλτες μου στην θάλασσα.



Με τις βόλτες μου στην θάλασσα
προσπαθώ να ζω την κάθε στιγμή
και θέλω να γράφω συναισθήματα.


Ξαναγεννιόμαστε

Σε καλοκαιρινά τοπία να σε συναντήσω
θάλασσα, ήλιος και ζέστη
εγώ και εσύ αγκαλιά
με την καρδιά μας γεμάτη.

Δε αναζητούμε το άπιαστο
ευχαριστημένοι είμαστε με ότι έχουμε
αγάπη μόνο να νιώθουμε
χωρίς τα υλικά αγαθά.

Ανάγκη δεν έχουμε πολυτέλειες
μια αγκαλιά, ένα φιλί μόνο μας φτάνει
κοιτάζοντας το γαλάζιο της θάλασσα
μέσα από αυτή ξαναγεννιόμαστε.



Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

2 σχόλια:

  1. καλημερα
    ειναι καλο να μην εχεις χρονο για το ιντερνετ, αλλα χρονο για την ζωη, μας λειπεις εδω μεσα αλλα χαίρομαι για σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή