Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Το νόημα των Χριστουγέννων ...

Γεια σας ...
Η κάθε μέρα είναι μοναδική
και εγώ συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα.


Σήμερα θα θυμηθώ ένα ποιήμα που είχα γράψει χρόνια πριν
για τα Χριστούγεννα.
Τίτλος του είναι: "Το νόημα των Χριστουγέννων".


Το νόημα των Χριστουγέννων …

Έχασα τον κόσμο μέσα από τα πόδια μου
κανένας δεν βρέθηκε
να με κοιτάξει
να με αγαπήσει.

Κανένας δεν θέλησε να μου δώσει το χέρι του
κανένας δεν με κατάλαβε
όλοι κοιτούσαν το συμφέρον τους
δε τους ένοιαζε ο συνάνθρωπος τους.

Μέχρι που γεννήθηκε ο Χριστός
πήγα κοντά στην φάτνη του να τον δω
μου έσκασε ένα χαμόγελο
Μου είπε  … Μην στεναχωριέσαι
εγώ είμαι εδώ,
εγώ Σ’ αγαπάω.

Γεννήθηκα για να σε φροντίζω
είσαι παιδί μου και δεν θέλω να πάθεις κακό
κανένα απ΄ τα παιδιά μου
δεν θέλω να πάθει κακό.

Τον κοίταξα και φοβόμουνα να αναπνεύσω
μήπως και φύγει.

Με πήρε στην αγκαλιά του
τα χέρια του γίνανε τόσο μεγάλα
σαν να είχε μεγαλώσει χρόνια.

Στα μάτια του έβλεπα την ελπίδα
έβλεπα την αγάπη που είχε σε όλα τα παιδιά του.

Από εκείνη την ημέρα έπαψα να στεναχωριέμαι
ήθελα μόνο να είμαι δίπλα του
να βοηθάω τ΄ άλλα μου αδέρφια που πεινούσαν
αυτά που ήταν έξω στο κρύο.

Βρήκα ένα νόημα στην ζωή μου
Ένα νόημα που άξιζε να ζήσω για να το πραγματοποιήσω.


Πως σας φαίνεται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

2 σχόλια: