Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Το Νησί ...

Γεια σας ...
Οι αλκυονίδες μέρες μάλλον μας αποχαιρέτησαν
αλλά τις βόλτες δε τις έχασα.





Τις τελευταίες μέρες βλέπω το Νησί.



"Το Νησί" είναι μια δραματική τηλεοπτική σειρά 26 επεισοδίων η οποία προβλήθηκε από το Mega Channel την τηλεοπτική περίοδο 2010-2011 και είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Βικτόρια Χίσλοπ. Το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε στις 11 Οκτωβρίου 2010 και το τελευταίο στις 23 Μαΐου 2011. Θεωρείται μια από τις πιο ακριβές ελληνικές παραγωγές για τηλεοπτική σειρά με κόστος 4 εκατομμύρια ευρώ.

Η σειρά βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο της Βικτόρια Χίσλοπ για το οποίο είχε δεχτεί πρόταση από το Χόλυγουντ για μεταφορά του στη μεγάλη οθόνη. Το ποσό που της είχαν προτείνει ήταν 300.000 λίρες.Εκτός από πρόταση για ταινία, της είχε γίνει και πρόταση από κάποιον να μεταφερθεί η ιστορία του βιβλίου ως μιούζικαλ αλλά τις απέρριψε γιατί ήλπιζε σε μια ελληνική προσέγγιση μιας και η ιστορία ανήκε στην Ελλάδα.

Ένας άλλος λόγος που απέρριψε τις προτάσεις ήταν γιατί δεν ήθελε να πουλήσει τα δικαιώματα χωρίς να έχει τη δυνατότητα παρέμβασης στα γυρίσματα και στο σενάριο, κάτι που δεν θα συνέβαινε στη συνεργασία της με το Mega Channel όπως αναφέρει σε συνέντευξή της στην Κική Μουστακίδου.Σε μεταγενέστερη συνέντευξή της στην εκπομπή "Καλημερούδια" του MEGA, με αφορμή την επαναπροβολή της σειράς (πρεμιέρα 2 Φεβρουαρίου 2016), είπε επίσης ότι ένας άλλος λόγος που αρνήθηκε να πουλήσει τα δικαιώματα του βιβλίου στο Χόλυγουντ, ήταν επειδή φοβόταν ότι θα παρουσίαζαν τους λεπρούς ως τέρατα, κάτι το οποίο η ίδια δεν ήθελε. Λίγους μήνες μετά, ήρθε η ελληνική προσέγγιση που περίμενε από τον Πέτρο Μπούτο και το MEGA, με το οποίο η συμφωνία κλείστηκε μέσα σε μία ώρα.

 

Η παραγωγή της σειράς θεωρείται μια από τις ακριβότερες ελληνικές παραγωγές για τηλεοπτική σειρά μιας και κόστισε 4 εκατομμύρια ευρώ, περίπου 150000 ευρώ το επεισόδιο. Είναι επίσης η πρώτη ελληνική τηλεοπτική σειρά για την οποία δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησής της με υπότιτλους μέσω teletext. Με αυτό τον τρόπο, δόθηκε η δυνατότητα σε ανθρώπους με προβλήματα ακοής να παρακολουθήσουν ελληνική σειρά υποτιτλισμένη.


 Πριν την επίσημη πρεμιέρα στο Mega στις 11 Οκτωβρίου 2010, στις 7 Οκτωβρίου 2010 έγινε προβολή του πρώτου επεισοδίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την οποία παρακολούθησαν οι σεντελεστές της σειράς, αρκετοί επώνυμοι αλλά και η συγγραφέας του βιβλίου, Βικτόρια Χίσλοπ.

Το τραγούδι που πλαισιώνει την σειρά είναι:

 
Στίχοι: Μαργαρίτης Μ.
Μουσική: Περιστέρης Σπύρος
 
 Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
το μεράκι το κρυφό
αν σε χάσω θα πεθάνω
απ`τον κόσμο θα χαθώ.

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
της καρδιάς μου η χαρά
αν μ`αφήσεις πίστεψέ με
θα με πνίξει η συμφορά.

Είσαι εσύ ο άνθρωπός μου
η καρδιά που αγαπώ
το καντήλι της ζωής μου
που αν σβήσει θα σβηστώ.

Μαζί με την σειρά έχω διαβάσει και το βιβλίο Το Νησί της
Victoria Hislop από τις εκδόσεις Διόπτρα
και δεν έχασα τη καλή μου γνώμη για την σειρά.

Το νησί


Το Νησί το βλέπουμε από το Mega Channel 
κάθε Τρίτη και Πέμπτη στις 22.00.
Όποιος/α δε το έχει δει ή δε έχει διαβάσει το βιβλίο 
το συστήνω ανεπιφύλακτα. 


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια:

  1. Το βιβλίο το έχω διαβάσει αλλά την σειρά δεν την έχω δει που όπως λένε είναι συγκλονιστική όπως και το βιβλίο άλλωστε !!
    Καλό Σ/Κ με πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα δει μερικά επισόδεια αγαπητήν μου Μαρία Έλενα και μου άρεσαν πάρα πολύ.
    Πρόκειται για ένα πολύ καλό έργο.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή