Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Ο ερωτάς μου ...

Γεια σας...
Ο Φλεβάρης μας έδειξε λίγο τα δόντια του
και οι βόλτες στην θάλασσα συνεχίζονται ...


Κάτι που έγραψα με τίτλο Ο ερωτάς μου.



Στου έρωτα την καταιγίδα, μέσα έπεσα. 
Πάλη με φτερωτό θεό χαμένη, έστησα. 
Κι αφού μες στις παγίδες, τις δικές μου, ξέπεσα, 
τις αλυσίδες, που δεμένη με κρατούσαν, έσπασα.



Άμυνες, επιθέσεις κι όπλα, έχασα. 
Εγωισμούς, ενοχές, φόβους, συνέτριψα. 
Λόγους που είχα δώσει αθέτησα. 
Νέα ζωή και όνειρα απέκτησα.



Παρελθόν ξέχασα, μέλλον, ανέτρεψα. 
Τα μάγια έλυσα, τον πόνο έπνιξα. 
Στη νύχτα βάδισα, εχθρούς αφάνισα. 
Τα ζάρια έριξα , στην τύχη έπαιξα.



Και το κεφάλι έσκυψα κι υποκλίθηκα 
μπρος στου έρωτα την ανίκητη δύναμη.


Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας.

Φιλάκια ...

9 σχόλια:

  1. Μου αρέσει που μέσα στης φύσης τον οίστρο, βρίσκεις το χρόνο αλλά και την έκφραση να γράφεις. Και τα ποιήματα σου αντανακλούν την καρδιά σου και τις σκέψεις σου.
    Καλησπέρα Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελειο ειναι με πολυ νοημα!!!Να εισαι καλα 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι οπως τα λες ειναι Μαρία μου. Αχ αυτός ο έρωτας. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή