Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Θαλασσά μου εσύ ...

Γεια σας ...
Οι μέρες του Μάρτη συνεχίζονται
μαζί και με μένα που συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα.


Σήμερα θα σας μιλήσω με στίχους για μια μεγάλη αγάπη.
Αυτή είναι η θάλασσα και οι στίχοι ακολουθούν:

Seaddd.jpg
Θάλασσα εσύ που με κάνεις ευτυχισμένη
που την καρδιά μου γαληνεύεις
νιώθεις το κάθε χτύπο της
αγγίζεις τη κάθε χορδή της,

Νιώσε τα χείλη μου
στην άμμο τ' αφήνω
και αναρωτιέμαι αν η αγάπη
νιώθει το κάθε χτύπο της.

Αν στο ακρογιάλι που λατρέυω
θα έρθει απόψε η αγάπη
για ένα μυστικό που έχω να της πω
χαμογέλασε μη φοβάσαι.

Πως σας φαίνεται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

7 σχόλια:

  1. Είσαι τυχερή που έχεις τη θάλασσα δίπλα σου και σε εμπνέει να εκφράζεσαι με τόση ευαισθησία!
    Φιλιά Μαρία Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θάλασσα, παντοτινή μας λατρεία Μαρία....!
    καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι καταπληκτικό. Κάπου εκεί κυκλοφορώ και εγώ. Βουλιαγμένη, Βάρκιζα κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπώ και γω πολύ την θάλασσα
    Ωραίο το ποίημα και οι φωτος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή