Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Είχα κάποτε ...

Γεια σας ...
Ευχαριστώ πολύ για τα συλυπητήρια σας
για τον θάνατο του αγαπημένου μου θείου.
Θ' απαντήσω στα σχολιά σας όταν αισθανθώ έτοιμη.
Προς το παρόν συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα.


Ένα ποιήμα γραμμένο για κάτι που είχα και εγώ κάποτε.

Αποτέλεσμα εικόνας για love


Είχα κάποτε και 'γω μια τέτοια αγάπη
που της χάρισα τα πάντα στη ζωή.
Μα με άφησε μια μέρα μες στο δάκρυ
και αγάπη αλλού πήγε για να βρει.

Είχα κάποτε και 'γω ένα πιστεύω,
είχα κάποτε και 'γω ιδανικά.
Μα μου έμαθε εκείνος που αγαπούσα
ότι ζουν στα παραμύθια όλα αυτά.

Δεν αξίζει να πονάς και να δακρύζεις,
ότι αγαπάς ποτέ δεν το ορίζεις.
Δεν αξίζει να πονάς και τυρρανιέσαι,
όταν εσύ που αγαπάς δεν αγαπιέσαι.

Εδώ τελειώνει και η δική μου ιστορία
μα με σένα μένει πάντα η απορία.
Άραγε μ' αγάπησες όπως σ' αγάπησα και 'γω
ή όλα είναι μέσα στο δικό μου το μυαλό;

Όχι αγάπη μου δεν θέλω να λυπάσαι
τώρα που έφυγες και είμαι μοναχή,
θέλω μονάχα να θυμάσαι πως κάποτε
σ' αγάπησα και σ' αγαπώ πολύ!!


Πως σας φαίνεται;


Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια:

  1. Να είσαι καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο το ποίημά σου Μαρία Έλενα.
    Όμως να θυμάσαι πως ό,τι φεύγει απ' τη ζωή μας αφήνει χώρο για το καινούργιο που έρχεται.
    Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάνε τις βόλτες σου και ότι σε ευχαριστεί. Και ότι θέλεις εδώ είμαστε εμείς τα φιλαράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή