Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Για τον άνδρα του σπιτιού μου ...


Δύο χρόνια περάσανε και εγώ ακόμα σκέφτομαι την πρώτη φορά που σε πρωτοαντίκρυσα.
Ήσουνα ένας κούκλος και εγώ πολύ χαρούμενη που ήρθες επιτέλους στην ζωή μου.
Σε περίμε να 9 μήνες και είχες αργήσει στο ραντεβού μας .
Όπως σίγουρα θα καταλάβατε ο γιόκας μου είναι αυτός.
Σήμερα ο αντρούλης μου γίνεται 2 χρονών και εγώ είμαι πολύ ευτυχισμένη.
Να τα εκατοστήσεις Αγγελέ μου, άντρα του σπιτιού μου.
Λατρεία και ερωτά μου Σ' αγαπάω πολύ πολύ ...


6 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι Μαρία Έλενα!!! Να είναι πάντα καλά κι ευτυχισμένος!! Χρόνια σας πολλά!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξύμνε
    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τον χαίρεσαι και να ναι πάντα γερός και ευτυχισμένος :)
    ήρθα απο το παρτυ των "τρελοτουριστών" σήμερα!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω!! Καλέ έχετε γενέθλια σε ένα μήνα!!! :)
    Πες μου πως ακόμα είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα από τότε που τον πρωτοαντίκρυσες!! Να τον καμαρώνεις πάντα!
    Σε ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες στο party μου
    Φιλιά

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εχουμε γενέθλια και θα το κάψουμε.
      Ακόμα δε μπορώ να το πιστέψω πως έχω τόσο όμορφο και γλυκό αγοράκι.
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Ήταν χαρά που συμμετείχα.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή