Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Έναν χαρταετό θέλω να πετάξω ...

Καθαρά Δευτέρα σήμερα και είναι η πρώτη χρονιά που δεν πετάω χαρταετό.
Ένα βαρύ κρύωμα με έχει καθηλώσει στο κρεβάτι.
Συντροφιά μου έχω την αγαπημένη μου μουσική για να ηρεμώ.
Ο αντρούλης μου και η γυναικάρα μου με χρειάζονται
αλλά εγώ δεν έχω ακόμα δυνάμεις για παιχνίδια.
Δε ξέρω για πόσο ακόμα θα ταλαιπωρούμαι
αλλά έχω βαρεθεί το κρεβάτι.
Θέλω να πετάξω χαρταετό και η αδερφούλα μου
δεν μου χάλασε χατήρι μου έφερε έναν να πετάξω.


Πως σας φαίνεται;

13 σχόλια:

  1. Περαστικά..! Δεν πειράζει.. Ποιος είπε ότι δεν μπορούμε να πετάμε χαρταετό και άλλη μέρα;
    :) Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Κατερίνα
      Έτσι έει το έθιμο
      Καλή Σαρακοστή
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, κορίτσι μου και περαστικά σου! Καλή Σαρακοστή! Μη στενοχωριέσαι για το πέταγμα, σημασία έχει να γίνεις καλά. Χαρταετό έχω πετάξει και εκτός Καθαρής Δευτέρας... ποιος είπε ότι πρέπει να πετάμε μόνο μια φορά το χρόνο; Δοκίμασέ το όταν γίνεις καλά, είναι διασκεδαστικό. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έλλη
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου
      Καλή Σαρακοστή να έχεις
      Φιλακια ...

      Διαγραφή
  3. Περαστικά και καλή ανάρρωση!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτος ο αετός σου...
    Μόλις γίνεις καλά θα πετάξεις...
    όρεξη να έχεις και όλες οι μέρες είναι για πέταμα αετού... Δεν χρειάζεται να είναι Καθαρή Δευτέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν πειραζει,του χρονου να ειστε ολοι καλα και θα πεταξετε τον αετο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου Στέφανε
    Ευχαριστώ για το σχολιο σου
    Όταν βρω καιρό θ' απαντήσω.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εμείς μείναμε στα παιχνίδια εσωτερικού χώρου..δεν πειράζει! Του χρόνου θα πετάξουμε αετό σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή