Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Εσένα θέλω ...

Γεια σας ...
Ο Απρίης συνεχίζεται με τα καλά του και τα κακά του
μα εγώ προσπαθώ όλα να τα προσπερνώ
με μια βόλτα στην θάλασσα.


Ένα ποιήμα που έγραψα λίγες μέρες πριν σας παρουσιάζω σήμερα
με τίτλο Εσένα θέλω ...

Αποτέλεσμα εικόνας για εσενα θέλω

Απόψε ξενύχτισα
σε ένα δωμάτιο σκοτεινό,
να βλέπω την μορφή σου
σαν ένα σημείο φωτεινό.

Σε σκέφτηκα που έλεγες
είσαι φως μου αληθινό
άργησα, μα κατάλαβα
πως μακριά σου δεν μπορώ.

Κάνω σκέψεις κάθε βράδυ
για σένανε αγάπη,
μα κάθε σκέψη τρυφερή
καταλήγει σε ένα δάκρυ.

Στις κρύες νύχτες του βοριά
εσένα θέλω αγκαλιά,
τη σκέψη μου ζεσταίνει
η κάθε σου ματιά.

Η μαραμένη μου καρδιά
εσένα θα ζητά παντοτινά,
γύρνα πίσω πριν ραγίσει
και γίνει θρύψαλα γυαλιά...



Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια:

  1. Λατρεία σου η Θάλασσα Μαρία-Έλενα.
    Να την απολαμβάνεις κορίτσι μου, το αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την απολαμβάνω όσο μπορώ και ελπίζω να γίνω μια χαρά.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο! καλησπέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή