Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Γιορτάζω με giveaway ...

Γεια σας ...
Κωνσταντίνου και Ελένης σήμερα
και γιορτάζει η μισή Ελλάδα.
Χρόνια πολλά σε όλους και όλες.
Εγώ γιορτάζω το δεύτερο μου όνομα
με βόλτες στην θάλασσα.



Λόγω της σημερνής γιορτής μου θα κάνω ένα giveaway.Αποτέλεσμα εικόνας για giveaway




Για να πάρετε μέρος στο giveaway πρέπει να κάνετε τα εξής βήματα:

1. Να γίνετε μέλος στο ιστολογιό μου εδώ 

2.Να κάνετε σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.

3. Να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο facebook εδώ

4. Να κάνετε σχόλιο στην ανάρτηση που λέει για το giveaway.
5. Nα κάνετε κοινοποίηση την σελίδα μου για να με γνωρίσουν και οι φίλοι σας.
Θα μετρήσουν ΜΟΝΟ όσες συμμετοχές έχουν κάνει όλα τα βήματα.

Το giveaway θα διαρκέσει μέχρι τις 26 του Μάη.

Τα δώρα θα τα δείτε σε επόμενη ανάρτηση.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

10 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά. Πολύχρονη! Να σε χαίρονται και να χαίρεσαι την οικογένειά σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την καλησπέρα μου Μαρία Έλενα. Χρόνια πολλά στο δεύτερο ονομά σου κορίτσι μου με πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι το όνομα σου και να συνεχίσεις αυτές τις υπέροχες βόλτες στην θάλασσα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά κι από δω αγαπημένη μου
    ευχαριστούμε για το give away

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xρόνια πολλά,ότι επιθυμείς Μαρία Έλενα!!Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαίρονται και αυτοί!!Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό,καλό ΠΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή