Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Φτιαγμένος για δύο ...

Γεια σας.
Συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα καθημερινά.


Φτιαγμένος για δύο γράφω και νιώθω όμορφα.


Σ' αγαπώ σαν όνειρο
λες και αυτός ο κόσμος
είναι φτιαγμένος για δύο
μόνο για σένα και για μένα.

Ν' ακούω μόνο το σ' αγαπώ σου
να νιώθω τη κάθε σου λέξη
σα φυλακτό να το φυλάω
μόνο για σένα να το νιώθω.

Γλυκιά είναι η κάθε σου λέξη
ότι και να ακούω να μου λες
σα μια γλυκιά μελωδία
που μόνο για μένα ακούγεται.

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας,

Φιλάκια ...

6 σχόλια:

  1. Γράφεις όμορφα Μαρία! φορτωμένα αισθήματα τα ποιήματά σου. Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός ανέστη φίλη μου!
    Πολύ όμορφες οι βόλτες κι εγώ ξεκίνησα πρόσφατα αυτή την όμορφη συνήθεια :)
    Να περνάς όμορφα....φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα. Πολύ όμορφο και το ποίημα και οι φωτογραφίες. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή