Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023

Μ' ένα μαγικό καλοκαίρι στην καρδιά καλή χρονιά ...

 Γεια σας ...

Καλή χρονιά θέλω να ευχηθώ σε όλους και όλες.

Έλειψα αρκετά από την γειτονιά μας αλλά τώρα είμαι εδώ.

Η θάλασσα φέτος την γεύτηκα τόσο πολύ που την κουβαλάω στην καρδιά μου.


 Πραγματικά πέρασα το ομορφότερο καλοκαίρι της ζωής μου με καθημερινό μπάνιο στην θάλασσα, διάβασμα στην παραλία, ήλιο και δημιουργία διάφορων πλεκτών δημιουργημάτων.

Η ξεκούραση και η ευτυχία που ένιωθα κολυμπώντας από τον Ιούνιο μέχρι τέλος Νοεμβρίου καθημερινά πραγματικά δεν υπήρχε.

Η ζωή ένιωθε πως μου χαμογελούσε μετά από τον πόνο που μου έδωσε μετά τον θάνατο του πατέρα μου που αγαπούσα υπερβολικά πολύ.

Η θάλασσα και για κείνον ήταν κάτι το μοναδικό και κολυμπώντας ένιωθα πως βρισκόμουν έστω και νοερά κοντά του.

Βιντεάκια από την θάλασσα, από τα βιβλία που διάβαζα αλλά και από τα πλεκτά ανέβαζα καθημερινά στο facebook και όποιος είναι φίλος ή φίλη μου εκεί τα έβλεπε.

Για εσάς όμως που δε τα είδατε μερικά ανεβάζω και εδώ.


Διαβάζοντας στην θάλασσα...


Στην θάλασσα ...


Πλεκτή κασετίνα με το σήμα του Ολυμπιακού με θέα την θάλασσα.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο κανάλι μου στο youtube και θα τα λέμε και εμείς τώρα.

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας.

Φιλάκια ...

2 σχόλια:

  1. Μαρία μου, καλή μου φίλη, χαίρομαι που είσαι πάλι εδώ, ακμαία και δημιουργική. Να χαίρεσαι κάθε σου στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή