Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Αγάπησε ...

Γεια σας ...
Ο Μάιος σιγά σιγά τελειώνει και εγώ συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα.


Στην θάλασσα έγραψα το παρακάτω με τίτλο Αγαπησέ με ...

Σε κάθε ηλιοβασίλεμα βλέπω τα μάτια σου
λατρέυω το αγγιγμά σου
η κάθε λέξη σου έχει πάντα μέσα
ένα Σ' αγαπώ πολύ μωρό μου.

Τα χείλη σου αγγίζω
νιώθω αυτή τη γλύκα τους
πεθαίνω να τα γευτώ
και ας πεθάνω στην αγκαλιά σου.

Η καρδιά μου αγάπησε
και δε μπορεί πίσω να κάνει
εσένα θέλει να είσαι κοντά μου
που αγάπαει τόσο πολύ.


διά

μόνη μου με άφησες ακόμα μια νύχτα
χωρίς τη δική σου αγκαλιά
και τα γλυκά σου φιλιά.

Χωρίς την αγάπη σου δε μπορώ
ούτε για ένα λεπτό καρδιά μου
στο λέω κάθε μέρα
να ήξερες πόσο σε έχω τόσο ανάγκη.

Η κάθε αγάπη μου λες
η δική μας όμως μοναδική
είμαστε μόνο εγώ και εσύ
χωρίς κανένας να μας νοιάζει.

11 σχόλια:

  1. καλημερα και χρονια πολλα
    καλη μας φώτιση!
    πολυ ομορφο το ποιημα για την αγαπη.... να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι ο έρωτας Μαρία Έλενα.
    Τυχερή είσαι σε εμπνέει και γεμίζει την ψυχή σου με τόσο όμορφα χρώματα.
    Και η θάλασσα...παίζει πάντα το ρόλο της!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη πένα, γλυκά συναισθήματα, ωραίες εικόνες και πάντα το φόντο της λατρεμένης σου θάλασσας Μαρία Έλενα.
    Την καλησπέρα μου και τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η θάλασσα πάντα εμπνέει! Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρία. Πολύ όμορφο! Τι κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή