Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Με μια νέα στήλη συνεχίζω ...

Γεια σας ...
Ο καιρός σιγά σιγά φτιάχνει και το κρύο μας χαιρετάει και ελπίζω για πάντα.


Συνεχίζοντας ...

Ξενικάω μια νέα στήλη στο ιστολογιό μου 
που ονομάζεται Παρουσιάσεις βιβλίων.



Ξεκινάω με ένα βιβλίο που μου άρεσε πολύ όταν το διάβασα.
Είναι το "Βαλς με δώδεκα θεούς" της Λένας Μαντά
από τις εκδόσεις Ψυχογιός.


Λίγα λόγια για το βιβλίο ακολουθούν παρακάτω:


Μια νύχτα με βροχή, ένα απότομο φρενάρισμα και μια καραμπόλα.  Σπασμένα φανάρια στην άσφαλτο και τέσσερις οδηγοί να αλληλοκοιτάζονται και να αλληλοκατηγορούνται.  Ο Κωστής, η Μαρίνα, η Ελπίδα, η Ναταλία… Έτσι άρχισαν όλα…
Δώδεκα μήνες ακολούθησαν. Γεμάτοι ανατροπές, δάκρυα και γέλια για τους τέσσερις που ξεκίνησαν αντίπαλοι, έγιναν φίλοι και κατέληξαν να ξεπεράσουν ακόμη κι αυτό το στάδιο. Έγιναν ο ένας για τον άλλον, το «τώρα», το «σήμερα», το «πάντα».
Σαν τους δώδεκα θεούς του Ολύμπου, που κάποτε καθόριζαν τις ζωές των απλών θνητών, έτσι κι εκείνοι οι δώδεκα μήνες σφράγισαν το πεπρωμένο τους.
Δώδεκα μήνες. Δώδεκα θεοί.
Όρισαν. Διέταξαν. Εκτέλεσαν.
Ένα σύγχρονο μυθιστόρημα για τις ανθρώπινες σχέσεις, τη φιλία και τον έρωτα! 

Ένα βιβλίο που μου άρεσε από την πρώτη φορά που το διάβασα.
Από τότε το έχω διαβάσει αρκετές φορές.

Το βιβλίο μεταφέρθηκε και στην τηλεόραση 
αρχικά παίχτηκε στην Κύπρο και πρόσφατα και στην Ελλάδα.
Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Ανδρέας Γεωργίου, Δημήτρης Δεμοιράκου
Σενάριο: Μαρία Γεωργιάδου
Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Μάνος Παπαγιάννης, Στράτος Τζώρτζογλου, Αντωνία Χαραλάμπους, Μαρίνα Βρόντη, Χρυσή Ανδρέου,  Κωνστάντια Παύλου, Γιώργος Τζωρτζής, Έλενα Ευσταθίου, Αγγελική Φιλιππίδου, Κώστας Καζάκας, Βίβιαν Νικολαϊδου, Μιχάλης Μακρής, Άλκης Χρήστου, Ελένη Οδυσσέως,  Γιάννης Ιωάννου, Τζούλη Τσόλκα, Μαρία Μπεγιάζη, Γιώργος Σοφοκλέους, Κώστας Σχοινιού, Αστέρω Κυπριανού, Ίρια Ψαρά, Αρετή Θεοδώρου.



Ο Αντέννα το προβάλλει καθημερινά στις 17.50 
και το παρακολουθώ ανελιπώς.

Όμως και το τραγούδι και των τίτλων είναι μοναδικό.


 Ο τίτλος του είναι Ταξίδι στην Βροχή τραγουδισμένο από την Ελευθερία Ελευθερίου 
σε Στίχους και Μουσική Τάκης Σωτηρχέλης και  Ενορχήστρωση Ανδρέας Γιωργαλλής.
Οι στίχοι ακολουθούν:

Όνειρο κι αυτό
σ' αγγίζω και σε χάνω
μάτια μου γλυκά μου
αχ πόσο σ' αγαπώ
Ένα σου φιλί
θέλω να χορτάσω
αχ να το κρατήσω
για πάντα φυλακτό
Βγαίνω στη βροχή
μόνο αυτή σου μοιάζει

μάνα που αγκαλιάζει
ό,τι όμορφο ξεχνώ
Βγαίνω στη βροχή
μόνο αυτή σου μοιάζει
μάνα που αγκαλιάζει
ό,τι όμορφο ξεχνώ
Έφερα κρασί
αντάμα να το πιούμε
που φεύγεις να τα πούμε
για ύστερη φορά
Και σου τραγουδώ
δεν μπορώ να κλάψω
μέσα απ' το τραγούδι
βρίσκω ό,τι αγαπώ
Βγαίνω στη βροχή
μόνο αυτή σου μοιάζει
μάνα που αγκαλιάζει
ό,τι όμορφο ξεχνώ
Βγαίνω στη βροχή
μόνο αυτή σου μοιάζει
μάνα που αγκαλιάζει
ό,τι όμορφο ξεχνώ.


Συστήνω ανεπιφύλακτα το βιβλίο.

Εύχομαι για αύριο Καλή Τσικνοπέμπτη σε όλους.

Σας ευχαριστώ για τα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

4 σχόλια:

  1. καλημερα φιλη μου!
    καλη αρχη στη νεα σου στηλη!
    το εχω διαβασει στο παρελθον κι εγω.
    πολυ καλο βιβλιο!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα....καλή αρχή στη νέα σου στήλη ... μου αρέσει πολύ γιατί μου αρέσουν τα βιβλία και το διαβασμα..εχω πολλα... το εργο αυτο το δείχνει αυτό το διαστημα στον ΑΝΤ1 Κύπρου , εγω δε το παρακολουθώ.... δεν ήξερα την ιστορία του.. δε το εχω το βιβλίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δελφινάκι για τα καλά σου λόγια.
      Εγώ το λατρεύω αυτό το σήριαλ.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή