Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Ένα τυχαίο γεγονός ...

Γεια σας ...
Ο καιρός συνεχίζει να είναι μαγευτικός 
και η θάλασσα τόσο όμορφη ...


Συνεχίζοντας ...

Σήμερα ακούγοντας ένα τυχαίο γεγονός θυμήθηκα 
ένα διήγημα που είχα γράψει παλιότερα 
και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας ...
Τίτλος του: Εσύ ο άγνωστος ...


Ήμουνα πολύ ερωτευμένη μαζί σου και ήθελα να το φωνάξω σε όλο τον κόσμο. Όμως ήταν αδύνατο να γίνει.
Ήμουνα παντρεμένη με παιδί και εσύ χωρισμένος με παιδί. Δεν σε είχα δει αλλά σε είχα ερωτευτεί από την φωνή σου και τα γραφόμενα σου.
Γνωριστήκαμε κάποια μέρα του Οκτώβρη. Έψαχνα να βρω κάποιες πληροφορίες στο Internet. Μπήκα σε ένα blog που είχε πληροφορίες γι' αυτό που έψαχνα. Εσύ έγραφες στο blog και αφού σου άφησα ένα σχόλιο συνέχισα την εργασία μου. Όμως κάτι με έτρωγε και επισκέφτηκα ξανά το blog σου και άφησα σχόλιο. Μου απάντησες και αρχίσαμε να επικοινωνούμε μέσω του blog.
Δεν ήταν πολύ γρήγορη η επικοινωνία μας και αποφασίσαμε να επικοινωνούμε μέσω ενός προγράμματος που θα μιλάγαμε κατευθείαν. Δέχτηκα και χάρηκα όταν μιλήσαμε. Αισθανόμουν τόσο όμορφα που επιτέλους είχαμε βρει έναν τρόπο να μιλάμε πιο άμεσο. Συζητήσαμε για πολλά πράγματα. Για τον γάμο μου που από την ημέρα που ξεκίνησε ήταν για κλάματα. Που δεν έβλεπα τον σύζυγο μου παρά μόνο τα Σαββατοκύριακα για το λόγο πως η δουλειά του ήταν μακριά. Για την κακή επικοινωνία που είχαμε από την ημέρα που αποκτήσαμε την κόρη μας. Αισθανόμουν τόσο μόνη τελευταία. Τόση μοναξιά δεν είχα ούτε πριν παντρευτώ και αποκτήσω την κόρη μου. Μετά απ' όλα αυτά σου είπα πως από την ημέρα που αρχίσαμε να μιλάμε αισθάνθηκα κάτι στην καρδιά που είχα πολύ καιρό να νιώσω. Σε αγάπησα και αισθανόμουν και ερωτευμένη μαζί σου γιατί με βοήθησες με τον τρόπο σου σε πολλά θέματα που έπρεπε να επιλύσω. Δεν με πίστεψες πως σε αγάπησα και προσπάθησα να σε πείσω με διάφορους τρόπους. Δεν ήθελες να το πιστέψεις γιατί απ' ότι έλεγες ήμουν εκτός target group και με αυτό εννοούσες πως δεν έκανες σχέσεις με παντρεμένες εκτός από φιλικές. Δεν ήθελα να πιστέψω πως δεν αισθανόσουν τίποτα για μένα αλλά πιο πολύ στεναχωρέθηκα με αυτό που μου είπες.
Αισθάνθηκα τόσο χάλια που δεν θέλησα να συνεχίσω την συζήτηση. Σε καληνύχτισα και προσπάθησα να κοιμηθώ. Όμως δεν μπορούσα. Έτσι σηκώθηκα και αποφάσισα να γράψω την ιστορία μας στο χαρτί μήπως και ηρεμήσω. Με αυτό τον τρόπο ίσως καταλάβαινα και εγώ τα πραγματικά μου αισθήματα.
Μετά από όλη αυτή την αποξένωση που είχα με τον σύζυγο μου ο πρώτος που μου είπε μια καλή κουβέντα ήσουν εσύ. Εσύ ήσουν που με βοήθησες να μην είμαι τόσο μόνη με τις συζητήσεις μας και μου έδειξες τον τρόπο να καταπολεμήσω την μοναξιά μου. Εσύ άρχισες να μου λες αρχικά πως με αγαπάς και να ενδιαφέρεσαι για μένα. Εσύ μου έλεγες να προσέχω και μου έδειχνες πόσο ήθελες να είμαι καλά. Εσύ έκανες το οτιδήποτε για να είμαι καλά και προσπάθησες να με κάνεις να είμαι καλά. Εγώ το μόνο λάθος που έκανα αν μπορείς να το πεις έτσι ήταν που άφησα τον εαυτό να σε αγαπήσει και να σε ερωτευτεί.
Κοιμήθηκα πολύ λίγες ώρες αλλά το πρωί ξύπνησα αρκετά χαρούμενη γιατί θα μιλάγαμε και η καρδιά μου χτύπαγε σαν τρελή. Αισθανόμουν σαν έφηβη και μου άρεσε πολύ αυτό. Μιλήσαμε λίγο γιατί απ΄ ότι είπες είχες δουλειά. Το σεβάστηκα και σου πρότεινα να μιλάγαμε το βραδάκι. Δε το δέχτηκες γιατί απ' ότι είπες το Σαββατοκύριακο θα το περνούσες με την κόρη σου και θα τις αφιερωνόσουν. Στεναχωρέθηκα λιγάκι αλλά το δέχτηκα γιατί και για μένα η κόρη μου είναι ολόκληρη η ζωή μου. Ήξερα πως όλα θα πήγαιναν καλά και από βδομάδα θα μιλάγαμε συνέχεια και θα σε έπειθα και για τα αισθήματα μου. Όμως μου έλειπαν οι συζητήσεις μας και περισσότερο μου έλειπες εσύ. Έκλαιγα γιατί νόμιζα πως είχα πει κάτι που σε πείραξε αλλά καθώς το σκεφτόμουν ήξερα πως τίποτα δεν είχα πει.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ...

Αυτά για σήμερα.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας ...

Φιλάκια ...


13 σχόλια:

  1. Tι μου κανεις τωρα... αυτή η ιστορία μου θυμιζει... την δικιά μου.. :(
    Μόνο που στην περίπτωση μας εγω ήμουν η ελέυθερη και αυτός ο παντρεμένος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πραγματική ιστορία Μαρία.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
    2. ναι το ξερω...απλα θέλω να πω ότι συμβαινουν και στην πραγματικότητα αυτα..εκει που δεν το περιμένεις..

      Διαγραφή
    3. Φυσικα και συμβαίουν Μαρία
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  2. πολυ ενδιαφέρον φαινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ομορφη συνολικά η αναρτηση σου καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα....άντε μπάινει η άνοιξη τον Μάρτη να πάρει σειρά και το αγαπημένο μας καλοκαιράκι :) το διήγημα σου μου άρεσε , περιμένω την συνέχεια .. είναι πραγματική ιστορία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ η άνοιξη είναι προ των πυλών.
      Σ' ευχαριστώ Δελφινάκι.
      Φιλάκια ...

      Διαγραφή
  5. καλημερα! καλη εβδομαδα!
    ανυπομονω για τη συνεχεια!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή