Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Για μια όμορφη μέρα ...

Γεια σας ...
Όμορφη και η σημερινή μέρα του Οκτωβρίου
αλλά η βόλτα στην θάλασσα δε μου έλειψε.


Η σημερινή μέρα ήταν πολύ όμορφη
παρόλο που ο Άγγελος μου έκανε λίγο πυρετό.

Έτσι σκέφτηκα να γράψω κάτι.
Ονομάζεται "Γλυκιά μου αγάπη".


Γλυκιά μου αγάπη…

Κάθε ώρα και κάθε λεπτό σε σκέφτομαι
εσένα που είσαι μακριά μου
σκιρτάει η καρδιά μου
γιατί δεν είσαι κοντά μου.

Προσπαθώ να κάνω υπομονή
όμως λαχταράω το χάδι σου
λαχταρώ το  φιλί σου
λαχταρώ το άγγιγμα σου.

Τα γλυκά σου χέρια σου θα ήθελα
να νιώσω σε κάθε σημείο του κορμιού μου
στην αγκαλιά σου να έμενα για πάντα
γλυκιά μου αγάπη.


Πως σας φαίνεται;
 

Αυτά για σήμερα.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

3 σχόλια:

  1. Περαστικά για τον Άγγελό σου!
    Η θάλασσα υπέροχη, το ίδιο και το ποίημα!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά σας! Μου άρεσε πολύ η δημιουργια σου!
    Καλό μήνα, καληνύχτα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή