Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Ανάσα της αυγής ...

Γεια σας ...
Ζεστούλα ακόμα και ...
η θάλασσα η πρώτη μου προτεραιότητα.


Λατρεύω ακόμα να την κοιτάω και ...
να αισθάνομαι πως μου μιλάει.

Κοιταζοντάς την έγραψα κάτι.
Τίτλος του:
Ανάσα της αυγής …


Ανάσα της αυγής
στα χείλη μου σε νιώθω
το φιλί σου γεύομαι
στη καρδιά σε κουβαλάω.

Να φύγεις δεν θέλω από κοντά μου
δεν θέλω να μου λείψει η αγκαλιά σου
τα χείλη σου θέλω να γεύομαι
στην καρδιά σου να βρίσκομαι.

Να μην φοβάμαι να κοιμηθώ
μήπως και φύγεις μακριά μου
να υπάρχεις στην ζωή μου
κάθε στιγμή και κάθε λεπτό.

Να μου λες πως μ’ αγαπάς
να μου το δείχνεις κάθε λεπτό
με ότι τρόπο μπορείς
ανάσα της αυγής εσύ.

Γραμμένο από την καρδιά μου
και αφιερωμένο σε κάποιον που
την καρδιά μουομορφαίνει.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το ποίημα!
    Εγώ συνεχίζω να απολαμβάνω την θάλασσα μιας και ο καιρός είναι ακόμη καλός.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφοι και ρομαντικοί οι στίχοι σου ! Καλή συνέχεια Μαρία Έλενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι στιγμές Μαρία Ελενα στην ζωή μας που μας κανουν να γραφουμε στίχους για να εκφρασουμε αυτό που θέλουμε... πολύ ομορφη αυτή η στιγμή σου..!! δεν μπορείς να φανταστείς τι κρύβεται στο βάθος της ψυχής μας !! συνέχισε .. και θα δεις τι εκπλήξεις θα έχεις ... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι πάντα να ομορφαίνει την καρδιά σου! Πολύ όμορφο!
    Φιλάκιααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή