Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Πόσο την ...

Γεια σας ...
Ο Μάρτιος είναι εδώ με αρκετό κρύο
και εγώ συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα.



Ένα ποιήμα θα σας παραθέσω σήμερα
με τίτλο: Πόσο την ...

Αποτέλεσμα εικόνας για λοωε


Ένα δάκρυ κύλησε στο προσωπό μου
μια αγάπη πίστεψα πως χάθηκε
τα χείλη έπαψαν λόγια αγάπης
να ακούνε και να λένε.

Μηνύματα δε λαμβάνω πια
για αγάπη να μιλάνε
νιώθω πως μακριά του
ν' αναπνεύσω δεν μπορώ.

Το τηλέφωνο δε χτυπάει
το κοιτάω και αναρωτιέμαι
ποιος ήταν ο ήχος του
τόσο καιρό που έχω να τον ακούσω.

Η καρδιά μόνο πάει να σπάσει
πιστεύει πως τίποτα δεν είναι αλήθεια
ξέρω το τηλέφωνο θα χτυπήσει ξανά
λεγοντάς της πόσο πολύ την αγαπάει.

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχολιά σας.

Φιλάκια ...

8 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου Μαρία-Έλενα.
    Σε βρίσκω και εδώ κορίτσι μου. Όλα καλά λοιπόν.
    Καλό μήνα να έχεις και να προσέχεις τη ζωή σου κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλό Σαββατοκύριακο. Ήρθα και εγώ εδώ αλλά θα γράψω όταν κλείσει οριστικά το παθ. Σε Έβαλα στο νέο μου μπλογκ στην γειτονιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυτάλαντη και εκφραστική Μαρία Έλενα, από πού αντλείς τις εμπνεύσεις σου? Μου αρέσει πολύ ο ήρεμος κόσμος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο το ποίημά σου Γεμάτο λατρεία πραγματική
    Να σαι καλά
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρες Μαρία Ελενα!!
    Ωραίο το ποιήμα σου και ωραίος ο χώρος σου!!!
    Ακολουθώ λοιπόν, με πολύ ωραία διάθεση!!
    Τα φιλιά μου!!! 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή