Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

Στη καλύτερη φίλη μου ...

Γεια σας ...
Ο Φλεβάρης συνεχίζεται με πολλές βόλτες στην θάλασσα.


Κάτι που έγραψα για την καλύτερη μου φίλη.



Μπορεί τα ρόδα να μαραίνονται
η χαρά και τα νιάτα να περνάνε
όλα τ' άλλα λουλούδια να ξεραίνονται
αλλά το λουλούδι που λέγεται φιλία ανθίζει.

Μύρισα και εγώ ένα τέτοιο λουλούδι
και είμαι ευτυχισμένη.
κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι
να έχεις κάποια φίλη
και εγώ έχω μία.

Είναι έξυπνη κι τρυφερή και πολύ γλυκούλα
είναι τέλεια, υπέροχη
και μυστικό δε το κρατώ.

Σταυρούλα τ' ονόμά της
όνομα συνηθισμένο
μα μια φατσούλα τόσο γλυκιά
που μου θυμίζει εμένα.

Δεν ξέρω αν το καταλάβατε
αλλά είναι η καλυτερή μου φίλη
που όσο υπάρχω εγώ
θα υπάρχει και εκείνη και
θα ξέρει όλα τα μυστικά μου.

Ποτέ μου δε θα πίστευα
πως κάποια μέρα θα την χάσω
και όμως και αυτό συνέβησε
και δε ξέρω τι να κάνω.

Όμως γρήγορα πολύ
βρήκα εγώ τη λύση
να τις στέλνω νέα μου
και να μαθαίνω δικά της.

Μ' αρέσει ν' αναπολώ
πως είναι ακόμα μαζί μου
να σκέφτομαι τι κάναμε
όταν ήμασταν παιδάκια.

Χίλιες ευχές τις εύχομαι
να είναι ευτυχισμένη
για να μπορεί να κάνει
και εμένα ευτυχισμένη.

Ίσως μου πείτε τώρα εσείς
γιατί αυτά σας τα λέω
είναι οι σκέψεις μου αυτές
που θα με συντροφεύουν πάντα.

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας.

Φιλάκια ...


4 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκά λόγια. Τυχερές είστε κσι οι δυο που έχετε η μια την άλλη. Με τη τεχνολογία σήμερα, η απόσταση δεν εχει καμία σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε Μαρία με τα συναισθήματά σου ! πόσο τρυφερή και ανθρώπινη είσαι ! και πόσο γλυκά και ζεστά εκφράζεις αυτή σου τη φιλία. Να ξέρεις είναι όμορφο και μοναδικό αυτό.
    Εύχομαι με τη φίλη σου να κρατάς επαφή και να μην χαθείτε ποτέ.
    Καλησπέρα Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή