Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

Δε θέλω τίποτα άλλο ...

Γεια σας.
Πρότελευταία μέρα του Φλεβάρη 
και εγώ συνεχίζω τις βόλτες μου στην θάλασσα.


Κάτι στο βλέμμα είδα και ένιωσα μαγικά.




Με πήρες τηλέφωνο πώς να με δεις ήθελες

Λόγια πολλά δε μου είπες

Μόνο να έρθω να σε δω.



Δεν ήξερα τι να κάνω

Ήθελα τόσο να σε δω

Αλλά φοβούμουνα μήπως πονέσω ξανά



Ήθελα να νιώσω τα φιλιά σου

Να γευτώ την αγκαλιά σου

Την καρδιά μου να σκιρτάει.



Ήρθα στο ραντεβού μας

Αλλά ένιωθα πως δε με έβλεπες

Ήμουν σαν κάτι διάφανο.



Μου είπες πως μ αγαπούσες ξανά

Μα δε σε πίστεψα

Κάτι στο βλέμμα σου δε με άφηνε.

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας.

Φιλάκια ...

2 σχόλια:

  1. Παντα μαγικες οι βολτες στη θαλασσα οπως μαγικο ειναι το κειμενο σου!!!!Να εισαι παντα καλα Καλη εβδομαδα και με το καλο να ερθει ο μηνας Μαρτης 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή